טיפ למשקיעים: כך תתאימו את התיק שלכם למהלכי טראמפ

על רקע המהלכים הדרמטיים שמוביל נשיא ארה"ב הנכנס: איך צריך להראות תיק ההשקעות שלכם בעיתוי הנוכחי? היכן בכל זאת נמצאות הזדמנויות ההשקעה? ואיפה הכי כדאי לשים היום את הכסף?

דונאלד טראמפ / צילום: רויטרס
דונאלד טראמפ / צילום: רויטרס

שבועיים בלבד עברו מאז כניסתו של דונלד טראמפ לבית הלבן, והעולם העסקי כמרקחה. הבנקים אופטימיים, החברות הטכנולוגיות מודאגות ועתידה הכלכלי של מקסיקו לוט בערפל.

את הנתון שפורסם ביום שישי האחרון - תוספת מרשימה של 227 אלף משרות חדשות בינואר - קיבל נשיא ארה"ב טראמפ בכך שחתם על צו שקורא לנסיגה מחוק דוד-פרנק. מדובר ברפורמה מ-2010 שנועדה לרסן את הספקולציות הפיננסיות שאחראיות במידה רבה למשבר הפיננסי של 2008.

בנוסף, רק לפני שבוע הממשל החדש ניסח צו נשיאותי שיבטל את תוכניות אשרות העבודה שחברות טכנולוגיה אמריקאיות נסמכות עליהן להעסקת עשרות אלפי עובדים מדי שנה. וכמובן, מיד עם כניסתו לתפקיד, דרש הנשיא לפתוח את נפט"א, הסכם הסחר החופשי בין שלוש מדינות אמריקה הצפונית, ובכך אותת על האפשרות לתחילתה של מלחמת סחר עולמית.

רינת אשכנזי, מנהלת מחלקת מחקר מדדים בקסם, באה לאולפן גלובס TV על-מנת לעשות קצת סדר בהשפעה של המהלכים הרבים של הנשיא הנכנס על שוקי ההון, וגם כדי לספק קצת המלצות באשר לאסטרטגיית ההשקעה המומלצת בעיתוי הנוכחי.

צפו בראיון.