ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות

הפרסומות של קבוצת אי.די.אי לביטוח מחזיקות השבוע הן את ראש דירוג הפרסומות האהובות והן את ראש דירוג הפרסומות הזכורות. הפרסומת הזכורה ביותר היא של המותג ביטוח ישיר, שעולה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הפרסומת, שבה נראות היונים מגיבות לחייל צבאי שמוצא את עצמו בג'יפ תקוע ומתקשר לבקש חילוץ, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הפרסומת ל-9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, מובילה גם השבוע את דירוג הפרסומות האהובות. את פרסומת האסקימואי ששודרה בשבועות האחרונים, מחליפה הפרסומת שבה נראית שני כהן מנסה לשכנע בחור שמודיע לה שהוא עובר ל-9 מיליון, כי הם נותנים 25% הנחה באינטרנט, והיא בתגובה מסמסת לו מתחת לשולחן כדי שלא יעבור. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.6%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הקמפיין של מחלבות גד למותג מוצרלה פרסקה הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע. בקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הושקעו על-פי הנתונים כ-1.2 מיליון דולר. את הקמפיין מוביל השף אייל שני, שמביא את עולם הדימויים שהוא מזוהה איתו לתוך הפרסומות, אבל נראה כי כשמדובר בסביבה שהיא מחוץ לתוכנית בישול, הקהל מתלהב קצת פחות, והמיקום של הפרסומת מבחינת זכירות ואהדה נמוך יחסית: מקום תשיעי בזכורות ומקום שביעי באהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במקצת ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 491 לעומת 496 בשבוע הקודם. 

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך אף הוא ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-30 מיליון דולר לעומת כ-33 מיליון דולר בשבוע שעבר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות