היה או לא? סרטון הבחורה על האופניים והנקמה המושלמת

הסרטון הוויראלי של רוכבת האופניים שיוצאת לנקום בבבחור שהטריד אותה מינית ברחוב, גרף כבר עשרות מיליוני צפיות בשבוע האחרון - אלא שכעת יש מי שטוען כי הסרטון בכלל זויף לצרכים ויראליים

הטרדה מינית, ויראלי/ קרדיט: מתוך הוידאו
הטרדה מינית, ויראלי/ קרדיט: מתוך הוידאו

לפני כמעט שבוע עלה לרשת סרטון שלכאורה תאר את נקמתה של רוכבת האופניים בבחור שהטריד אותה מינית ברחוב. בסרטון, שהועלה על-ידי חברת התוכן הוויראלי Jungle Creations, נראה נהג טנדר מטריד את רוכבת האופניים הצעירה שעצרה לצדו ברמזור, באחד הרחובות המרכזיים בלונדון.

הנהג לא הרפה מהרוכבת עד שהרמזור התחלף לירוק, והיא בתגובה דלקה אחריו עד שהחנה בצד הדרך, ואז - כפי שניתן לראות - אף תלשה לו את מראת הצד.

הסרטון, שגרף כבר עשרות מיליוני צפיות, יצר רעש גדול ברשת, אך גם הטריד לא מעט אנשים הטוענים שהסרטון מבוים, שהוא צולם טוב מדי, שהרוכבת הפגינה עוצמה מפתיעה עם תלישת המראה, וגם עצם העובדה שנהג הטנדר וחברו ממשיכים לשבת ולא לעשות דבר לאורך כל הסיטואציה היא מוזרה. עד ראייה בשם סקוט דין אף טען כי ראה את כל המשתתפים באירוע מתודרכים, וכי הסצנה צולמה 3 פעמים.

חברת Jungle Creations מסרה בתגובה כי קיבלה את הסרטון מאדם זר ופרסמה אותו תחת הרושם שמדובר באירוע אמיתי.

אז אמיתי או לא - את המטרה לשמה הסרט עלה, מעבר לנושא הוויראלי-כלכלי, הוא השיג - והוא יצירת מודעות לנושא של הטרדת נשים ברחוב כמעשה יומיומי שצריך להיות מטופל.