יעד חדש לנופש: טיסות ישירות מת"א לאי לפקדה ביוון

עבור התייר הישראלי מדובר ביעד בתולי יחסית ■  אופק נסיעות תפעיל טיסות ישירות לאי המוקם בחלקה המערבי של יוון, בתדירות של שתי טיסות שבועיות ■ המחיר לחבילת נופש בלפקדה: 2,300-2,600 שקל (דרך גרופון)

חוף באי לפקדה ביוון /צילום: באדיבות אופק תיירות
חוף באי לפקדה ביוון /צילום: באדיבות אופק תיירות

בין שלל היעדים החדשים שנפתחים לנוסע הישראלי לקראת עונת פסח-קיץ הקרבה, הנה בשורה מעניינת: קו חדש של טיסות ישירות שיופעלו מתל-אביב לאי לפקדה ביוון.

חברת אופק נסיעות תפעיל טיסות ישירות לאי המוקם בחלקה המערבי של יוון (בסמוך לאיים קורפו וקפלוניה), המפורסם בזכות חופים ומפרצים מהיפים במדינה.

הטיסות יופעלו מסוף אפריל ועד לחודש ספטמבר, בתדירות של שתי טיסות שבועיות (בימים רביעי ושבת), כשמשך הטיסה עומד על 1:50 דקות.

איי יוון תפסו זה מכבר את מקומם של יעדי הבטן-גב בטורקיה, והם מככבים ברשימת היעדים של הישראלים בעונת הקיץ בעיקר. למרות שהעוסקים בענף התיירות מעריכים כי טורקיה תוסיף להתחזק גם השנה (אם לא יתרחשו בה מאורעות מיוחדים), עדיין איי יוון הם היעד הבולט בעיקר למשפחות, תוך דגש על האיים המוכרים דוגמת רודוס וכרתים. עם זאת, הישראלים תרים אחר יעדים מעניינים וחדשים, וכעת נפתחת בפנינו אופציה מעניינת ליעד שהוא יחסית בתולי.

בשלב ראשון חבילות הנופש ללפקדה ישווקו על-ידי אתר גרופון בלבד במחיר של כ-2,300 שקל לחבילת נופש הכוללת 3 לילות במלון בדרגת 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר; ובמחיר של כ-2,400-2,600 שקל לנופש הכולל 4 לילות במלון בדרגת תיירות 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחירים תקפים לחופשות בחודשים יוני-ספטמבר 2017.