דירוג חברות התעופה הדייקניות: אל-על משתפרת

חברת התעופה הספרדית איבריה התברגה במקום הראשון כחברת התעופה הדייקנית ביותר בעולם ■ חברת התעופה ההודית אייר אינדיה אחרונה ברשימה

מטוסים של חברת אל על / צילום: סיון פרג'
מטוסים של חברת אל על / צילום: סיון פרג'

חברת התעופה הספרדית איבריה התברגה במקום הראשון כחברת התעופה הדייקנית ביותר בעולם - כך לפי דוח שמפרסם האתר FLIGHTSTATS נכון לחודש פברואר. זאת' לאחר שיותר מ-92% מטיסותיה נחתו בזמן (איחור מוגדר כחריגה של רבע שעה מלוח הזמנים המקורי).

עוד במקומות הגבוהים דורגו חברות התעופה האמריקאיות דלתא ואמריקן איירליינס עם ממוצע של כ-87% - דומה לזה של לופטהנזה ואלאיטליה - בשיעור הטיסות שנחתו בזמן.

חברת התעופה הישראלית אל-על שיפרה משמעותית את נתוניה לאור הפסקת שיבושי הטיסות והרגיעה שבין ההנהלה לוועד טייסיה, זאת נכון לחודש פברואר. במהלך החודש הזה 66% מטיסותיה של אל-על נחתו בזמן - שיפור יחסי אחרי שבחודשים האחרונים דורגה אל-על אחרונה בדירוג האתר. האיחור הממוצע של אל-על במהלך פברואר עמד על 41 דקות.

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה, שהכריזה על פתיחת קווים ישירים מתל-אביב, הציגה נתונים נמוכים שמיקמו אותה אחרונה ברשימה, לפיהם רק 51% מטיסות החברה נחתו בזמן.

ממוצע הזמנים של חברות התעופה שנחתו במועד המתוכנן עמד על 80% - בריטיש איירווייז הציגה נתונים הדומים לשיעור הממוצע, כלומר 80% מטיסותיה נחתו בזמן, כמוה גם יונייטד איירליינס (82%).