סתיו שפיר נאמה בשמלה חשופת כתפיים - וזה מה שקרה

ח"כ אורן חזן: "אם אני הייתי עולה לנאום עם גופייה - גם לי היו נותנים לדבר?" ■ שפיר: "ח"כ סרסור בעברו וח"כ אחר ממפלגה שאוסרת על נשים להתמודד בה, נזפו בי כי לבשתי שמלה חשופת כתפיים. חג שמח לכולן"

סתיו שפיר, מתוך הפייסבוק שלה
סתיו שפיר, מתוך הפייסבוק שלה

מחר (ד') יחול יום האישה הבינלאומי 2017, וכנראה שבכנסת ישראל לא שמעו על העצמת הנשים. ח"כ אורן חזן וכן חבר כנסת מסיעת ש"ס, העירו לח"כ סתיו שפיר על שעלתה לדוכן הכנסת לבושה בשמלה חשופת כתפיים. ח"כ חזן (ליכוד) צעק לעברה: "אם אני הייתי עולה לנאום עם גופייה - גם לי היו נותנים לדבר?".

ח"כ נאווה בוקר שניהלה את הדיון בכנסת, הצדיקה את דבריו של ח"כ חזן ואמרה ששפיר פגעה בכבוד הכנסת.

ח"כ שפיר העלתה לפייסבוק שלה את התמונה של שמלת הגופייה - וכתבה: "לרגל יום האישה שני ח"כים, הראשון סרסור בעברו והשני ממפלגה שאוסרת על נשים להתמודד בה, נזפו בי כי לבשתי שמלה חשופת כתפיים. חג שמח לכולן".

ח"כ שפיר עלתה לנאום במליאת הכנסת לאחר שננזפה על כך שהעלתה שידור חיי "פייסבוק לייב" מדיון בוועדת הכספים, בגלל שחברי הוועדה ניסו לטענתה לסגור את הפרוטוקול ולהסתיר מהציבור את מה שהם עושים שם. 

ח"כ חזן הגיב לסיפור בעיתון "ידיעות אחרונות" ואמר כי "הפרובוקציות הזולות של חברות כנסת מהשמאל הקיצוני כדוגמת סתם שפיר (זו לא טעות, כך הוא כינה אותה) שמוכנות לעשות הכול בשביל פרסום, לוקחות את הכנסת למקום נמוך שאינו ראוי להתייחסות. התנהלותה הזולה ושקריה מעידים עליה יותר מכל מילה נוספת שאפשר להגיד".