מועדון ה-VIP: נחשפה גרסה סודית של אפליקציית טינדר

איך מתקבלים למועדון ה-VIP שפתחה בחשאי אפליקציית ההיכרויות טינדר, תחת השם "טינדר-סלקט"? מדובר במועדון סגור שמקבל אליו אנשי עסקים עשירים, מפורסמים ודוגמניות

TINDER, אתרי היכרויות / צילום: מתוך הוידאו
TINDER, אתרי היכרויות / צילום: מתוך הוידאו

אפליקציית הטינדר-סלקט גרסה סודית של אפליקציית ההיכרויות הושקה תחת סודיות מוחלטת לפני ששה חודשים ופועלת על בסיס חבר מביא חבר, אלא שהחבר המוזמן לא יכול להזמין חבר נוסף משלו וכך הקהילה שאף אחד לא יודע עד הסוף כיצד נבחרה שומרת על עצמה מלהתרחב.

ומי בכל זאת נכנס? על פי בדיקה שערך המגזין טק-קרנצ' מדובר במעין מועדון ה-וי איי.פי של טינדר הכולל ידוענים, אנשי עסקים מצליחים ולא מעט דוגמניות. אופציה נוספת להיכנס למועדון האקסקלוסיבי היא להיות אחד ממשתמשי טינדר המצטיינים שזוכים להטבה.

מנגנון הסינון של הטינדר-סלקט גם הוא עדיין לא פוענח לחלוטין אולם ככל הנראה נשען על האלגוריתם Tinder Elo score שמסוגל לסנן את המידע הדרוש על פי קריטריונים שנקבעו מראש בין השאר ככל הנראה מדובר גם על רמת הכנסה מסוימת. לפי יודעי דבר אחד המאפיינים המזהים אותך הוא שאת סימן הלהבה האדום שמופיע בחשבון הרגיל מחליפה אות S כחולה וגם התמונות של המשתמשים עוברות טיפול פוטושופ מיוחד. על פי טק-קרנצ' טינדר לא מעוניינת ליצור איזשהו באז מיוחד כדי לקדם את האפליקציה אלא באמת ליצור מועדון חשאי של משתמשים, אחרי הכל הנושא נשמר בסוד כבר קרוב לחצי שנה.