מכה על הברזל החם: ה"מיני מובילאיי" מגייסת עוד 5 מיליון שקל

פורסייט, שהשלימה זינוק של כ-30% מאז נרכשה מובילאיי השבוע, הודיעה היום על גיוס הון פרטי בתמורה להנפקת מניות וכתבי אופציה ■ פורסייט גייסה מתחילת החודש כ-43 מיליון שקל

פורסייט, המתחרה הקטנה של מובילאיי, מנצלת את המומנטום שנוצר השבוע לאחר מכירתה של מובילאיי לאינטל והודיעה היום (ה') על גיוס הון פרטי נוסף, שלישי במספר השבוע. 

פורסייט, הפועלת בתחום החם של מניעת תאונות דרכים ופיתוח פתרונות תוכנה עבור מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ולאפליקציות נהיגה אוטונומיות, הודיעה היום לבורסה כי בכוונתה לגייס הון ממשקיעים פרטיים באמצעות הנפקת מניות וכתבי אופציה.

במסגרת גיוס ההון, החברה תקצה כ-2.083 מיליון מניות (כ-2.77% מהון המניות המונפק של החברה) לפי מחיר של 2.4 שקלים למניה ועוד כ-1.04 מיליון כתבי אופציות לא סחירות לרכישת המניה (כתב אופציה ז') לפי מחיר מימוש של 0.95 סנט למניה (3.4 שקלים). למשקיעים שישתתפו בהנפקה יוקצה כתב אופציה אחד בגין כל שתי מניות מוקצות, הניתן למימוש תוך 18 חודשים ממועד הקצאתו. 

פורסייט, בשליטת חיים סיבוני, הודיעה אתמול כי גייסה הון פרטי בהיקף של כ-14.7 מיליון שקל, זאת בנוסף לגיוס הון של 23.5 מיליון שקל שהחברה השלימה בשבועיים האחרונים באמצעות הנפקת 17% ממניותיה. בסך הכל גיוס ההון של החברה צפוי להסתכם החודש בכ-43 מיליון שקל. עם זאת, החברה הודיעה כי לנוכח הצלחת הגיוסים האחרונים אין בכוונתה לבצע גיוסים נוספים במחירים האחרונים שהיא ביצעה (בין 1.9-2.4 שקלים). 

מניית פורסייט  מזנקת היום בכ-7.5% ומשלימה מהלך עליות של כ-33% מתחילת השבוע ושל כ-41% מתחילת החודש.