15 זכיות להוט בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה

הזוכות הבולטות של הוט היו סדרת הדרמה "אורי ואלה", הדרמה היומית "מטומטמת" וסדרת התעודה "צל של אמת" ■ yes זכתה ב-7 פרסים, ובלטה במיוחד הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי"

חברת הכבלים הוט זכתה ב-15 פרסים במהלך טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה שהתקיים ביום שישי. התוכניות הזוכות הבולטות של הוט היו סדרת הדרמה "אורי ואלה" (6 פרסים), הדרמה היומית "מטומטמת" (3 פרסים) וסדרת התעודה "צל של אמת" (3 פרסים).

yes, מנגד, זכתה ב-7 פרסים, ובלטה במיוחד הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי", שקיבלה 5 פרסים. "Oboy", שפרקי הסיום שלה לא שודרו בשל מחלוקת משפטית, זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר לילדים ולנוער.

בקרב בין הזכייניות, ערוץ 10 רשם הצלחות, כש"גב האומה" ניצחה את "ארץ נהדרת" בקטגוריית תוכנית הסאטירה הטובה ביותר, ו"המקור" ניצחה את "עובדה" בקטגוריית תוכנית התחקירים. ערוץ 10 זכה בסך-הכול בהישג נאה של 9 פרסים, אך בקטגוריות האקטואליה המרכזיות, כמו המהדורה המרכזית, לא הוצבה מולו תחרות, מכיוון שחדשות 2 לא שלחו את התוכניות שלהם כמועמדות.

"The Voice" של רשת, שהגמר שלה ששודר אמש לא התרומם ברייטינג, דווקא זכתה לאהדה בקרב השופטים ונבחרה לתוכנית הריאליטי הטובה ביותר, ובכך גברה על "האח הגדול" ו"מאסטר שף" של קשת ועל "המירוץ למיליון". מלבד זאת זכתה רשת בפרס על התוכנית "אבודים", שקיבלה עם "בית ספר לתקווה" של קשת את פרס הסדרה העובדתית הטובה ביותר.

קשת זכתה בעוד 3 פרסים, בהם פרס עבור "הסטנדאפיסטים עם רשף לוי" שהוכתרה לתוכנית הבידור הטובה.

הטלוויזיה החינוכית זכתה ב-7 פרסים, בין היתר עבור "חוצה ישראל" עם קובי מידן ו"גלילאו" עם הילה קורח.

במהלך הטקס הוענק פרסם מפעל חיים לתסריטאי והסאטיריקן אפרים סידון.