אחד הפאבלטים הכי מסקרנים נחת בישראל

פאבלט הדגל של וואווי, מייט 9, הגיע לישראל באיחור ניכר של 5 חודשים ■ המכשיר הוכרז בעולם בנובמבר 2016 והביא עמו כמה חידושים משמעותיים מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית

פאבלט הדגל של וואווי, מייט 9, הגיע לישראל באיחור ניכר של 5 חודשים. המכשיר הוכרז בעולם בנובמבר 2016 והביא עמו כמה חידושים משמעותיים מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית. מייט 9 היה המכשיר הראשון של החברה שהגיע עם ערכת השבבים העדכנית ביותר, Kirin 960, המקבילה של וואווי לסנאפדרגון 821. זה גם המכשיר הראשון של החברה התומך ב-DayDream, משקפי המציאות המדומה של גוגל. המכשיר מיועד יותר לקהילה עסקית ולמשתמשים כבדים חובבי מולטימדיה.

למייט 9 מסך עם פאנל מסוג IPS LCD המספק צבעים מאוד מדויקים. המסך מוגן בציפוי גורילה 3, לא ההגנה העדכנית ביותר מבית קורנינג אבל הזכוכית לא אמורה להיסדק בנפילות מגובה נמוך יחסית. בחברה מתגאים כי ערכת השבבים שלו טובה יותר מסנאפדרגון 820 של קוואלקום אבל אין דרך באמת להשוות בין השתיים. במבחן המציאות, בשימוש כבד, המכשיר מתפקד ללא שום בעיות.

למייט 9 סוללה בקיבולת 4,000 מיליאמפר-שעה, המספקת חיי סוללה יוצאי דופן. המכשיר מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה של החברה, SuperCharge, כדי שלא תישארו מחוברים לשקע שעות. כיאה למכשיר המיועד לעבודה, למייט 9 רמקול סטריאופוני חזק במיוחד המספק איכות סאונד מרשימה, כמו באייפון 7 פלוס. קורא טביעות האצבע מהיר ומדויק, כמו בשאר מכשירי החברה.

הממשק של המכשיר פשוט ומהיר, ובדומה לגרסאות הקודמות גם כאן ניתן למצוא אינטגרציה של קורא טביעות האצבע בממשק; כך לדוגמה ניתן לצפות בתמונות ולגלול ביניהן באמצעות החלקת האצבע על קורא טביעת האצבע.

בכל הנוגע למצלמה בוואווי השכילו להמשיך את שיתוף הפעולה עם מותג הצילום האיכותי והוותיק "לייקה". מדובר באחת המצלמות הטובות ביותר שניתן למצוא בסמארטפונים, אם כי בצילום בתנאי תאורה מאתגרים יותר היא קצת חוטאת והתמונות בחושך סובלות מגרעון בולט לעין. עלות המכשיר - 3,300 שקל.