רשת כפר השעשועים נמכרה עבור כ-6.5 מיליון שקל

הרוכשים: חנן אסיאג, מבעלי אורתם מליבו, ואיש העסקים יובל עיני, בעלים של מספר חברות מענף הבנייה ■ מנכ"ל הרשת גל אלון ימשיך בתפקידו: "יום חג עבור הרשת, הזכיינים וגם הצרכן"

פעילות רשת כפר השעשועים נמכרה תמורת 6.5 מיליון שקל. הרוכשים הם חנן אסיאג, מבעלי אורתם מליבו, ואיש העסקים יובל עיני, בעלים של מספר חברות מענף הבנייה.

בתחילת חודש מאי עמדה להתבצע עסקת רכישה תמורת 10 מיליון שקל על-ידי קבוצת ספקים, אולם זו לא הבשילה. בנק לאומי ביקש באמצעות רונן לוי (בעלי הרשת לשעבר), ובהסכמת הרשת, להיכנס להליך של כינוס. כעת, כאמור, נמכרה פעילות 57 סניפי הרשת, הפועלים כולם במודל זכיינות. שלד החברה לא נמכר בשלב זה, ומכירתו נמצאת במשא-ומתן.

גל אלון, מנכ"ל הקבוצה, אשר היה חלק מהמשא-ומתן בכל התקופה ונבחר על-ידי הרוכשים להמשיך ולכהן בתפקידו, מסר: "אני נרגש. זהו יום חג עבור הרשת, הזכיינים וגם הצרכן. הרשת קיבלה את הטוב ביותר שיכולה הייתה לחלום עליו,. לחנן וליובל יש יכולות אדירות לגרום לרשת לנוע קדימה בכל הכוח ולהוביל את השוק בישראל. הזכיינים שלנו זכו אחת ולתמיד בגוף שיושבים בו מיטב המוחות החריפים ביותר. אני גאה להיות חלק מקבוצה זו, ומטה החברה יחוזק באיש סחר אשר ידאג למחירי הקנייה הטובים בישראל".

לדבריו, "אנחנו הופכים להיות כוח אדיר. במהלך שנת 2018 נפתח סניפים חדשים ונדאג לחדשנות ולבידול באופן מהיר ביותר. בתוכנית העבודה שגובשה בתקופה האחרונה ניתן לראות בבירור כי הרשת תחזור לייבא ולבדל את עצמה מהמתחרים. נשקיע בנקודות המכירה ובזכיינים, ונדאג להמשיך להעלות את שווי המותג כפר השעשועים. בתקופה הקרובה נבצע מפגש עם הזכיינים, ויחד איתם נדאג שהצרכן יבחר כפר השעשועים". 

עוד בתוכנית של הרשת - הקמת אתר מכירות אינטרנטי. לדברי אלון, "עם כניסת המשקיעים נוכל להכניס תוכן לאתר ואפליקציה שהקמנו זה מכבר".

עוד הוא אמר כי בכוונת הרשת להעמיק את הפעילות בסגמנטים חדשים באמצעות יבוא עצמאי. "עם הגעת הסחורות החדשות נפעל להקמת סניפים חדשים", הבטיח אלון והוסיף כי "צפויות עוד שנים רבות ומעניינות ומלאות תוכן".