אנדר ארמור תפתח 15 חנויות נוספות בישראל; תשקיע 30 מ' ש'

אף שמותג בגדי הספורט הבינ"ל התחיל דווקא מפריטי לבוש, כיום 45% מהמכירות שלו בארץ הן של נעלי ריצה ■ החנויות הראשונות שייפתחו במהלך יהיו בבאר-שבע ובנתניה, והן יצטרפו לשתי החנויות הקיימות בת"א

מותג בגדי הספורט הבינלאומי אנדר ארמור מתרחב בישראל וצפוי לפתוח 15 חנויות קונספט בפריסה ארצית עד לשנת 2020 - בהשקעה של כ-30 מיליון שקל.

כיום מחזיק המותג האמריקאי בשתי חנויות קונספט בישראל. החדשה שבהן נפתחה בקניון גינדי TLV ומשתרעת על שטח של כ-300 מ"ר. ההשקעה בהקמתה נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל. חנות הקונספט הזאת מצטרפת לסניף שנפתח לפני כשנה בנמל תל-אביב. בנוסף נמכרים מוצרי אנדר ארמור בבלעדיות בחמישה סניפי גט פרו, יבואן אנדר ארמור בישראל, ובסניפים של רשתות ספורט והמשביר לצרכן.

לדברי רוני גינזבורג, מנהלת השיווק של אנדר ארמור בישראל, החברה קיבלה החלטה לצאת לתוכנית של התרחבות כוללת של הרשת בישראל. 15 החניות צפויות להיפתח ב-3 השנים הקרובות, ועוד השנה ייפתחו חנות בקניון ביג בבאר-שבע וחנות שנייה בנתניה בסמוך לאצטדיון הכדורגל בעיר.

הסניפים החדשים יופעלו כולם כחנויות מותג שיופעלו על-ידי חברת גרונדמן, שבבעלותה רשת גט פרו, וכל החנויות מעוצבות לפי סטנדרט עולמי אחיד. שני סניפים מתוך הסניפים שייפתחו בשנים הקרובות ישמשו כסניפי אאוטלט (מיקומם עדיין לא נסגר סופית).

מהלך ההתרחבות בישראל משקף מהלך עולמי שנוקט המותג המתחזק בארה"ב. בארץ משווק המותג זה 6 שנים, ובשנתיים האחרונות, לדברי גינזבורג, היקף הפעילות גדל.

באופן ייחודי בנוף מותגי הספורט העולמיים, אנדר ארמור היא חברה שהחלה את דרכה מפריטי לבוש ורק בשנים האחרונות נכנסה לתחום נעלי הספורט ובעיקר נעלי הריצה. "אין לי ספק שזו קטגוריה שתלך ותגדל, בין היתר לאור טרנד הכושר והספורט שמוביל לביקוש לפריטי ריצה מקצועיים", אומרת גינזבורג.

גינזבורג מדגישה כי רמת מחירים של אנדר ארמור עומדת ברמה אחת עם המותגים הגדולים המתחרים, וכי המחירים בארץ דומים לדבריה למחירים בחו"ל, בעיקר לאחר הסרת מכסי היבוא על נעלי הספורט, שתרמו להוזלה של 15% במחירים, מה שיבוא לידי ביטוי בעיקר במוצרים החדשים שייכנסו לחנויות בשבועות הקרובים. תמהיל המכירות של פריטי המותג בישראל עומדים על 45% לנעליים, 45% לביגוד ו-10% למוצרים משלימים (כובעים תיקים וכדומה) - סגמנט שנמצא בגידול בכל מותגי הספורט.

- לאור הגידול בהיקפי הקניות באונליין גם של נעלי ספורט, האם תשיקו אתר אינטרנט מכירתי במסגרת ההתרחבות?

"אחרי שנפתח עוד כמה חנויות, זה יקרה. זה אחד מהדברים שאנחנו עובדים עליו, אבל לפני כן אנחנו מרגישים שיש לנו מקום להתרחב בפריסת החנויות. הישראלים קונים באונליין מותגי ספורט, אבל עיקר תרבות הצריכה של המותגים הם בחנויות, ולראיה - עוד ועוד קניונים מוסיפים להיפתח. אין לי ספק שהערוץ המקוון יתחזק בעיקר בקרב הדורות הצעירים, וגם אנחנו נהיה עם חנות אונליין".

אנדר ארמור היא נותנת החסות לכוכבי ספורט בינלאומיים מובילים, בהם כוכב הפוטבול טום בריידי וכוכב הכדורסל סטף קארי, שיחד עם קבוצתו גולדן סטייט זכה באליפות ה-NBA.