אנשי הפרסום של רנו הכניסו את החברה לקלחת של האשמות, והכל בגלל פרסומת אחת קטנה, על מוצר קטן עוד יותר, לק לציפורניים. כאשר הציגו ברנו את טווינגו החדשה, ניסו למצב אותה כמו מכוניות עירוניות רבות לפניה, כמשהו שהוא מעט יותר מסתם מכונית, אולי אפילו כמעיין אקססורי אופנתי נוסף לצד משקפי השמש והתיק נוטף השיק.
כעת לקחו את זה צעד נוסף והתחילו בשיווק סדרת מוצרי לק לציפורניים, עליהם רשום טווינגו ומתאימים בול לצבעים הצעקניים של המכונית. אלא שהפרסומת לאותו מוצר הקימה קול צעקה מצד ארגונים פמיניסטיים, שמחו נגד פרסומת שהיא פשוט סקסיסטית לטענתם, משום שרואים שם אישה שמכסה את השריטה החדשה במכונית שלה עם הלק של רנו.
הפרסומת תוחמת את המין הנשי לפינה הסקסיסטית המסורתית, עם דאגות היופי וחוסר היכולת שלהן לחנות כראוי, אומרת ראש ארגון פמיניסטי צרפתי. דובר רנו לעומת זאת לא מבים על מה המהומה, ואמר כי טווינגו מכוונת לקהל נשי עירוני שנהנה מקסטומינזציה, התאמה אישית של המכונית שלו, ואין שום דבר בסרטון שמצביע על חוסר היכולת של נשים לחנות. בבלומברג מזכירים כי בשנת אלפיים וארבע עשרה רנו הורידה פרסומת שעלתה בבלגיה, משום שזו הוקעה כסקסיסטית. ברנו הוסיפו ואמרו כי הפרסומת יוצרת באז משמעותי, לטוב או לרע. מה אתם אומרים על העניין?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.