תדיראן חידשה הסכם החסות עם הפועל ב"ש; תשלם 2 מיליון ש'

משה ממרוד, המנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אמר בטקס החתימה כי אתמול היה היום העמוס והמוצלח ביותר בתולדות החברה, בשל עומסי החום הכבדים

אלונה ברקת ומשה ממרוד / צילום: הראל שגיא
אלונה ברקת ומשה ממרוד / צילום: הראל שגיא

בזמן שרבים מתלוננים על החום הגדול ולוקחים חסות על המזגן, יש מי שדווקא מרוצה מהמצב. משה ממרוד, המנכ"ל ובעל השליטה בחברת מוצרי החשמל תדיראן, נשמע היום (ב') אומר כי אתמול היה היום העמוס והמוצלח ביותר בתולדות החברה, וזאת, כך נראה, בדיוק בשל עומסי החום הכבדים.

הדברים נאמרו במשרדי חברת תדיראן בפתח-תקווה, שם, תחת המזגן הפועל, נערך טקס חתימה על הסכם חסות ראשית של תדיראן עם אלונה ברקת, בעלי הפועל תדיראן באר-שבע, אלופת המדינה בכדורגל.

בטקס נכחו גם בנותיו של ממרוד - מורן ממרוד-לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן, ונופר ממרוד, מנהלת השיווק; דרור ריזנברג, סמנכ"ל השיווק; אסי רחמים, מנכ"ל הפועל תדיראן באר-שבע; ברק בכר, מאמן הקבוצה; והקפטן אליניב ברדה. מיד בסיום הטקס ברקת וממרוד הפתיעו את רחמים בעוגה לרגל יום הולדתו ה-46 שחל היום.

במסגרת הסכם החסות לעונת המשחקים 2017-2018, תדיראן תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה שתמשיך להיקרא "הפועל תדיראן באר-שבע". הלוגו של תדיראן יתנוסס על המדים הרשמיים של השחקנים.

גורמים בשוק מעריכים כי היקף החסות נאמד במעל 2 מיליון שקל.