חדש: סיורים מודרכים מסובסדים לאזרחים ותיקים - עד 40 שקל

זאת במסגרת יוזמה משותפת של המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים

בית שאן / דורון ניסים, רשות הטבע והגנים
בית שאן / דורון ניסים, רשות הטבע והגנים

האזרחים הוותיקים כבר מכירים את ימי שלישי כימי ההטבות עבורם, למשל בביקור בבתי קולנוע במחיר של 10 שקלים או במוזיאונים ובאתרי בילוי במסגרת יוזמת "שלישי בשלייקס" של המשרד לשוויון חברתי, יוזמה שהתרחבה בשנתיים האחרונות עם הטבות לנופשונים.

כעת, יוזמה משותפת של המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים מציעה סיורים מודרכים מסובסדים לאזרחים ותיקים. הסיורים יתקיימו באתרי רשות הטבע והגנים, כשהיעד לשנה הקרובה הוא 10,000 אזרחיות ואזרחים ותיקים שייקחו חלק בסיורים.

עלות ההשתתפות בסיור תעמוד על 40 שקל, כולל הסעה.

בין האתרים אליהם ייצאו הסיורים: גן לאומי ציפורי, גן לאומי בית שאן, שמורת טבע עין-אפק, שמורת טבע מערת הנטיפים, גן לאומי בית גוברין, הגן הלאומי באשקלון, גן לאומי ירקון - תל-אפק ועוד.

הסיורים, שיארכו כ-6 שעות בין השעות 8:00-14:00, ייצאו מנקודת איסוף ופיזור מרכזית בכל עיר, והמדריכים ילוו את המשתתפים לכל אורכו של הטיול

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, מסרה: "כממשלה, יש לנו אחריות כלפי האזרחיות והאזרחים הוותיקים בישראל, ובכוונתי לעמוד על משמר האחריות הזאת ולפעול לעוד ועוד פעילויות והטבות לכלל האוכלוסייה הוותיקה בישראל". 

לדברי שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים, "רשות הטבע והגנים משקיעה משאבים רבים בהנגשת אתריה והפעילויות השונות שהיא מקיימת לאורך כל השנה לכלל הציבור, תוך יצירת חוויית ביקור ייחודית, ערכית ומעצימה. אנו מברכים את השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, ואת מנכ"ל המשרד, אבי כהן, על הפרויקט המיוחד, המחבר בין האזרחים הוותיקים בישראל, להם אנו חייבים הרבה מאוד, לבין ערכיה המיוחדים של ארץ ישראל. רשות הטבע והגנים מקבלת בברכה את האזרחים הוותיקים ותפעל להעניק להם את השירות ואת חוויית הביקור הטובה ביותר".