גם בתאגיד חגגו את הניצחון של אבי גבאי עם רייטינג של 7.7%

השידור הציבורי היה היחיד שהעביר בזמן אמת את ניצחונו הדרמטי של אבי גבאי בעבודה - ועקף את המשדר המקביל בערוץ 10, "להיות אבא", שרשם 5.2% ■ פער קטן גם בין המהדורות המרכזיות של "כאן" וחדשות 10; מהדורת חדשות 2 הוליכה בפער גדול

הניצחון הדרמטי של אבי גבאי אמש (ב') בבחירות ליו"ר מפלגת העבודה הפך גם לניצחון של תאגיד השידור הציבורי "כאן". נכון שבניצחון הזה היו מעורבים לא מעט מזל וצירוף נסיבות, אבל בתאגיד - שעד כה התקשה להתרומם בנתוני הרייטינג שלו מעל הירושה שקיבל מערוץ 1 - יכולים לאמץ גם את ההישג הזה בשתי ידיים.

פרסום תוצאות הפריימריז בעבודה כבר בסביבות 21:15 הפך את משדר החדשות של "כאן" ליחיד מבין ערוצי הברודקאסט שדיווח בשידור חי על ההישג של גבאי, וההישג הזה בא לידי ביטוי גם בתוצאות הרייטינג:  משדר הפריימריז של "כאן", בין 21:00 ל-22:30, זכה לרייטינג של 7.7% מבתי-האב היהודיים, מול 5.2% בלבד לתוכנית "להיות אבא" ששודרה במקביל בערוץ 10. עד כה רק שני משדרים ב"כאן" רשמו נתונים גבוהים יותר - שניהם של משחקי כדורגל.

ריאליטי הריקודים של קשת "רק רוצים לרקוד" - ששודר באותו זמן בערוץ 2 ומוביל בשבועות האחרונים את טבלת הרייטינג השבועית - הוביל אתמול את ערב הצפייה, אך נחלש מעט לנתון של 21.2%. בהמשך הערב עברו בקשת למשדר של חדשות 2 שהוקדש לתוצאות הפריימריז בעבודה, וזה זכה לרייטינג של 13.8%, ואחריו "חי בלילה" עם 8.2%.

בערוץ 10 משדר "הצינור" שהוקדש לבחירות בעבודה הגיע ל-5.2%, ואחריו "היום שהיה" עם 4.4%.

ב"כאן" גם תוכנית הלילה בהגשת רומי נוימרק נהנתה מהערב המוצלח ועלתה לנתון שיא של 4.9% צפייה.

עוד קודם לכן, במהדורות המרכזיות ששודרו באותו ערב, נרשם פער קטן במיוחד בין המהדורה של "כאן", שהגיעה ל-5.5%, לבין המהדורה של חדשות 10, שהגיעה ל-6.6%. מהדורת חדשות 2 הוליכה בפער גדול עם נתון של 16.6%.