בטן-גב על הים בנתניה: ריזורט יוקרתי חדש נפתח בישראל

אחרי שנים מנומנמות יחסית, משהו טוב עובר על נתניה: פיתוח טיילת מרשימה לאורך חופי הים, תנופת בנייה חסרת תקדים ופתיחה של כמה בתי מלון חדשים ויוקרתיים המציעים רמת אירוח גבוהה ■ האחרון שבהם הוא מלון ווסט לגון מבית רשת המלונות טמרס, שנפתח החודש לקהל

מלון ווסט לגון נתניה משתרע על שטח של 15 אלף מ"ר והוא כולל 273 חדרים - כ-150 מתוכם פתוחים בשלב זה לאורחים והשאר נפתחים בהדרגה. תמהיל החדרים כולל גם 12 סוויטות מרשימות המוצעות למי שמוכן לשלם יותר.

המלון ממוקם מול רצועת החוף הדרומי של נתניה כשבכל רמ"ח איבריו הוא שם דגש על הים. כל חדרי המלון כוללים מרפסת ונוף לים, בחלק מהחדרים גם מהמקלחות. הים נשקף גם מהחללים הציבוריים - חדר האוכל, הבריכה וכד'.

גם העיצוב כולל אלמנטים של ים ולמעשה זהו המסר העיקרי של המלון שכולל מתחם ספא, חדר כושר ובריכה.

בסביבת המלון שכוללת בעיקר בתי מגורים אין ממש מה לעשות - למעט ביקור ב..חוף הים. החוף הקרוב הוא חוף לגון, במרחק של כחמש דקות הליכה, כשהמלון מציע גם שאטלים עד לחוף. מי שפחות מתחבר לחול ולים יוכל להשתכשך בבריכת המלון שנותנת תחושה כאילו אתם מרחפים מעל הים. נדמה שגודלה של הבריכה, היחידה כרגע במלון, לא תספיק כשכל החדרים ייפתחו, מכאן שבריכה נוספת שצפויה להיפתח היא הכרחית.

למי שחובב ים ויכול לשבת בחדר או במרפסת המלון ולבהות בגלים - המלון הזה מספק מענה. מי שזקוק ליותר אקשן מחוץ לכותלי המלון והים פחות מרשים אותו - יצטרך לחפש משהו אחר. החדרים נעימים, בגוונים בהירים המשתלבים עם הכחול שברקע, החללים הציבוריים נעימים, כולל שפע של מעליות ארוחת הבוקר המוגשת בחדר האוכל המעוצב כמסעדה פתוחה משביעה רצון וגם ארוחת הערב לא רעה. השירות של העובדים, רבים מהם חדשים במקרים מסוימים הוא מהוסס עדיין אולם לרוב הוא מסביר פנים ויותר מכך. לסיכום - אם ים הוא כוס התה שלכם ובכמויות אינסופיות, שווה לתת פה צ'אנס.

המחיר ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר: באמצע השבוע - החל מ-800 שקל; בסוף השבוע מ-1,450 שקל.