בסר תקים שני מגדלי משרדים בפ"ת בהשקעה של 750 מיליון ש'

קבוצת הרכישה שארגנה קבוצת בסר מימשה אופציה לרכישת קרקע במתחם אוסם להקמת שני מגדלים, וחתמה על אופציה לרכישת קרקע נוספת למגדל שלישי - מתוך הארבעה שאושרו בקרקע - בהשקעה של 350 מיליון שקל

הדמיה של המגדלים. עבודות החפירה / הדמיה: אבנר ישר אדריכלים
הדמיה של המגדלים. עבודות החפירה / הדמיה: אבנר ישר אדריכלים

עסקת ענק בשוק המשרדים בפתח תקווה: קבוצת הרכישה שארגנה בסר, שבבעלות נחשון קיויתי, מימשה אופציה לרכישת קרקע במתחם אוסם להקמת שני מגדלי משרדים בהשקעה 750 מיליון שקל,. כמו כן חתמה קבוצת בסר על אופציה לרכישת קרקע נוספת למגדל שלישי בהשקעה של 350 מיליון שקל.

הקבוצה מימשה את האופציה שקיבלה במהלך 2016, לרכישת קרקע לשני מגדלי משרדים בשטח 80 אלף מ"ר וכן חניות תת קרקעיות.

מדובר בחלק מחטיבת קרקע גדולה בת 39 דונם הממוקמת בצומת הצירים ז'בוטינסקי ורבין, סמוך למרכז הרפואי בילינסון, על הקרקע שבה פעל בעבר מפעל של חברת אוסם.

הקרקע, בבעלות משפחת ברונר, משפחת וולפסון ושוקי שרון, מיועדת להקמת ארבעה מגדלים בני 30 קומות, ובהם 160 אלף מ"ר משרדים ועוד 20 אלף מ"ר שטחי מסחר.

התוכנית אשר חלה על הקרקע קיבלה תוקף עוד בשנת 2015.

לאחר מימוש האופציה לשני מגדלים מתוך הארבעה, בעלי הקרקע מחזיקים כעת ביתרת הקרקע המיועדת להקמת שני מגדלי משרדים נוספים ושטחי מסחר.

בסר קיבלה כעת אופציה לרכישת חלק נוסף בקרקע, המיועד להקמת מגדל משרדים שלישי הכולל 40 אלף מ"ר וחניות תת קרקעיות, בהשקעה של 350 מיליון שקל. המחיר למ"ר יתחיל בכ-6,400 שקל.

קבוצת הרכישה אף חתמה על הסכם ביצוע עם חברת עומר הנדסה, שתחל בעבודות החפירה והדיפון בעוד שבועיים.

הפרויקט נושק במיקומו לתוואי של הרכבת הקלה שצפויה לעבור בציר ז'בוטינסקי.

"מחירי השכירות עולים כל הזמן"

לדברי נחשון קיויתי, מנכ"ל ובעלי קבוצת בסר: "כשקיבלנו את האופציה לפני שנה, הרבה חשבו שלא נצליח לממש אותה ולקנות את הקרקע בגלל שמדובר בפתח תקווה, אבל הקצב היה מהיר מאוד ומחירי השכירות בפתח תקווה עולים כל הזמן וכבר עומדים היום על 75 שקל למ"ר.

"70% מחברי הקבוצה הם בעלי מקצועות חופשיים שרכשו את השטחים למימוש עצמי כמו רואי חשבון, עורכי דין, שמאים, אנשי ביטוח, חברות פרסום, וגם רופאים, בגלל הקרבה לבילינסון.

"אחד הפרמטרים המשמעותיים שהביאו את הרוכשים להצטרך לקבוצה הוא העובדה שהפרויקט זמין לבנייה. לפני שבוע התחלנו את שיווק המגדל השלישי ואנחנו עומדים כבר על 50% שיווק".