המתקדם בישראל כיום: הושק שלט הטלוויזיה החדש של yes

yes השיקה היום שלט חכם בעל יכולות זיהוי קוליות, המאפשר לשלוף כל סרט, סדרה ותוכן אחר באמצעות חיפוש מתקדם המבוסס על דיבור בלבד

העולם מתקדם בכוון טכנולוגיית הזיהוי הקולי. אם אלה עוזרות אישיות בדומה לסירי, אלכסה וקורטונה, ואם אלה מערכות חכמות ברכב ובבית שמבצעות פעולות בהתאם להוראות קוליות ללא מגע ידיים.

כעת גם חברת yes משיקה שלט טלוויזיה מתקדם המבוסס על דיבור בלבד, ללא צורך בהקלדה, המבוסס על שימוש בטכנולוגיית RF. באמצעות הקול בלבד תוכלו להגיע במהירות לכל תוכן בלוח השידורים, הקלטות, VOD , ה-PrimeTime ובתוך שירות ה-Multiroom.

כל מה שצריך לעשות הוא לומר את שם הכותר, מספר העונה, שם שחקן/נית, שם במאי/ית במהירות וללא צורך בהקלדה. לשם כך שולב בתוך השלט מיקרופון ייעודי אשר יודע לבודד רעשים מהסביבה, לזהות דיבור טבעי של אדם ולתרגם אותו מיידית לטקסט.

החיפוש מבוסס על שירות ה-Global Search - שורת חיפוש לאיתור קצר ומהיר בכל תכני הממיר, שהושק ללקוחות החברה לאחרונה.

השלט החדש מאפשר שליטה על הממיר גם ללא קשר ויזואלי ביניהם באמצעות טכנולוגיית RF - כך יוכלו הלקוחות לשלוט בממיר ולמקם אותו בתוך מזנון, ארון סגור או אפילו בחדר אחר. 

השימוש בשלט החדש יתאפשר באמצעות ממיר ה-yesUltra ויינתן ללא עלות לכל לקוח שירכוש או ישדרג לממיר החדש. לקוחות קיימים בעלי ממיר yesUltra יוכלו להחליף את השלט הקיים לשלט החכם ללא עלות בלמעלה מ-50 נקודות בקניונים ברחבי הארץ ו/או במרכזי קבלת הקהל של החברה.