אחרי שפעילי הנכים חסמו את איילון: הכביש נפתח לתנועה

(עדכון) - כביש מספר 20, איילון דרום, נחסם הבוקר לתנועה באזור מחלף גלילות, כחלק ממאבק הנכים על העלאת הקצבאות לשכר המינימום

גודש בנתיבי איילון / צילום:  איל יצהר
גודש בנתיבי איילון / צילום: איל יצהר

מחאת הנכים נמשכת: כביש מספר 20, איילון דרום, נחסם הבוקר (ג') לתנועה באזור מחלף גלילות, כחלק מהמאבק על העלאת הקצבאות לשכר המינימום. לקראת השעה 11 בבוקר הכביש נפתח שוב לתנועה. 

יוזם מאבק הנכים אלכס פרידמן אמר הבוקר כי "אנחנו ממשיכים לחכות למשא ומתן הישיר שהובטח, בתקווה להפסקת החסימות ומתן פתרון ראוי ומכבד למצוקת הנכים בהקדם האפשרי. הסופה בארצות הברית היא כלום לעומת הטורנדו שעושה ממשלת ישראל לנכים".

ביום ראשון פתח ארגון "נכה לא חצי בן אדם" את קמפיין שבוע המודעות למצוקת הנכים בפייסבוק. במסגרת הקמפיין, מבקש הארגון לשנות את תמונת הפרופיל לאות תמיכה במאבק להעלאת קצבת הנכות. במהלך הקמפיין צפויים לעלות בדף הפייסבוק של הארגון סיפורים אישיים של האנשים מאחורי המאבק. עד כה מאות אנשים החליפו את תמונת הפרופיל.

לדברי פרידמן, יו"ר ''נכה לא חצי בן אדם'', על רקע המאבק הקשה ברחובות ובכבישים, "יש גם דרך קלה ופשוטה להביע תמיכה במאבק שלנו על הזכות לחיות בכבוד". הוא הוסיף כי בכוונת הארגון להמשיך לחסום כבישים ברחבי הארץ גם היום.