מחירי רצפה: ריאנאייר מציעה כרטיסי טיסה ב-5 ליש"ט לכיוון

חברת הלואו קוסט האירית מציעה מיליון כרטיסים במחירי מבצע למזמינים עד היום בחצות טיסות מלונדון לשלל יעדים, המיועדות לחודשים אוקטובר 2017 ועד פברואר 2018 ■ ומה באשר לטיסות מישראל?

חברת התעופה RYANAIR ריינאייר  / צילום: רויטרס
חברת התעופה RYANAIR ריינאייר / צילום: רויטרס

חברת התעופה ריאנאייר מציעה כרטיסי טיסה במחיר של 4.99 ליש"ט לכיוון - האם המחיר הסמלי משקף את המגמה עליה דיברו בכירים בענף הלואו קוסט העולמי לפיו מחירי הכרטיסים יישחקו עד לרמה של אפס?

מדובר בקמפיין של חברת הלואו קוסט האירית, הכולל מיליון מושבים במחירי מבצע למזמינים עד היום (25 בספטמבר) בחצות לטיסות המיועדות לחודשים אוקטובר 2017 ועד פברואר 2018.

רוב הכרטיסים המוזלים במסגרת המבצע הזה מתחילים ב-9.99 ליש"ט לכרטיס, כשכרטיס ב-4.99 ליש"ט מוצע בטיסה ללוריינט שבצרפת.

מה עוד? כרטיס טיסה מלונדון לברצלונה ב-3 באוקטובר יעלה 9.99 ליש"ט, כרטיס טיסה מלונדון לליסבון ב-7 באוקטובר יעלה 9.99 ליש"ט, וטיסה לבודפשט מלונדון ב-31 לאוקטובר תעלה 9.99 ליש"ט. כמובן שהמחיר הזה לא כולל תוספת עבור מזוודה (מ-25 ליש"ט) או הושבה (שתעלה עוד 2 ליש"ט למזמינים במבצע).

רשימת היעדים שאליהם ניתן להזמין כרטיס במחיר הזול היא ארוכה וכוללת גם יעדים כמו המבורג, איביזה, קרקוב, מדריד ומילאנו בטיסות מלונדון ושורה של יעדים מטיסות ישירות הממריאות מניו-קסל או מאדינבורו. 

ומה באשר לטיסות מישראל? גם מתל-אביב אפשר לטוס דרך ריאנאייר ב-9.99 ליש"ט, כך למשל בטיסה מתל-אביב לקפריסין (פאפוס) ב-1 או ב-15 בנובמבר.