כתב אישום: עובדת בקפה "ארומה" בחיפה גנבה 200 אלף שקל

עפ"י כתב האישום, פעמים רבות בכל חודש נטלה העובדת במרמה את המזומן ששולם ע"י הלקוחות, ובמקום להכניס אותו לקופת הסניף - לחצה על מקש שמבצע פעולת "On the House" וכך הזינה את התשלום על חשבון העסק

סניף של ארומה / צילום: איל יצהר
סניף של ארומה / צילום: איל יצהר

כתב אישום נגד עובדת "ארומה" מחיפה, שעל-פי החשד גנבה 200 אלף שקל מבית הקפה שהעסיק אותה בחוף הכרמל בחיפה, הוגש לבית משפט השלום בעיר.

על-פי כתב האישום, הועסקה הנאשמת, סחר (בת ח'ליל) שלוש ילידת 1989, במשך שנה וחודש - במהלך החודשים ינואר 2014 עד פברואר 2015 - כאחראית משמרת בבית קפה "ארומה" סניף חוף הכרמל.

כאחראית משמרת, שלוש קיבלה פעמים רבות תשלום במזומן עבור המוצרים שנמכרים בסניף. על-פי האישום, פעמים רבות בכל חודש נטלה שלוש במרמה את המזומן ששולם על-ידי הלקוחות, ובמקום להכניס אותו לקופת הסניף - לחצה על מקש שמבצע פעולת "On the House" וכך הזינה את התשלום על חשבון העסק, ללא אישור מעבידה. פעולה זו שמורה למקרים חריגים בהם ניתן אישור מטעם בעלי העסק שלא לחייב את הלקוח בתשלום.

בדרך זו גנבה במהלך כל התקופה, בכוונה לרמות את המעביד שלה, סכום מצטבר של כ-200 אלף שקל במזומן, שהיו אמורים להיות מוזנים לקופת העסק.

כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) מואשמת העובדת בעבירה של גניבה בידי עובד, עבירה שעונשה חמור יותר מזה של גניבה רגילה - וזאת בעקבות הפרת יחסי האמון אותם חב העובד למעביד במסגרת עבודתו.