אמסלם חשף שם התובעת נגד שרה נתניהו; "יש פה מגמתיות"

חבר הכנסת מהליכוד חשף את שמה של הצעירה החרדית שהועסקה במעון רה"מ והגישה תביעה נגד שרה נתניהו על העסקה פוגענית ■ האשים את עורכי דינה כי מטרתם היחידה היא לפגוע בנתניהו: "יש פה תעשייה שלמה סביב הנושא הזה. כל הסוגיה זו הכפשת רה"מ"

דוד אמסלם / צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
דוד אמסלם / צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) תקף הבוקר (א') את עורכי דינה של עובדת הניקיון שהועסקה במעון ראש הממשלה ותובעת את שרה נתניהו על העסקה פוגענית, וחשף את שמה של הצעירה, ש"ר, שהגישה את התביעה.

בראיון לתוכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל האשים ח"כ אמסלם את עורכי הדין שמייצגים את העובדת כי המטרה שלהם היא לפגוע בראש הממשלה. "יש פה מגמתיות, המשימה שלהם היא לפגוע בנתניהו", אמר. "אם היו פוגעים באשתי, זה היה פוגע בבטן הרכה שלי. היא תבעה על פחות מ-10 ימים, יש פה תעשייה שלמה סביב הנושא הזה. כל הסוגיה זו הכפשת ראש הממשלה, קרי הכפשת הליכוד".

אמש (מוצ"ש) נחשפו הודעות טקסט ששלחה ש"ר לאחותה בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה, ובהן היא מתארת את היחס הקשה כלפיה מצד רעייתו של ראש הממשלה.

בהודעה מ-3 בספטמבר האחרון כותבת העובדת לאחותה: "אני גמורה, העבודה שם מוחקת את הגוף והבריאות. אני ממש מקוה שהשם ייתן לי כוחות".

שבוע בדיוק לאחר מכן היא שוב כותבת על היחס הקשה במעון ראש הממשלה. "יצאתי מהעבודה קודם, צריכה לחזור ב-4. מיררה את חיי!! הרגשתי שאני לא בן אנוש. מ-8 וחצי בבוקר רוצה להיכנס לשירותים או לאכול".

"באותו יום היא כותבת שוב: "אני לא מאמינה שאני צריכה לחזור לשם היום. סיוט סיוט סיוט, מזל שב-6 היא נכנסת לאיפור שיער, נתבטל קצת!". אחרי כמה זמן היא שולחת לאחותה את ההודעה הבאה: "איזה כיף! אוכל שתייה אסלה, זה לא ברור מאליו! תודה להשם!", ובהודעה נוספת באותם יום היא כותבת: "יצאתי מהעבודה בשעה טובה, לא חיה לא מתה!"