נסיעה מוצלחת: רבעון שיא בהכנסות של איתוראן ופוינטר

בסוף הרבעון היו לאיתוראן מעל 1.1 מיליון מנויים, עלייה של 25 אלף

שתי החברות הישראליות המספקות שירותים לסביבת הרכב - איתוראן  שנסחרת בנאסד"ק בשווי 752 מיליון דולר, ופוינטר   שנסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 150 מיליון דולר - פרסמו היום (ד') דוחות חיוביים, כשבשתי החברות נרשם רבעון שיא בהכנסות.

איתוראן סיכמה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 61.6 מיליון דולר, צמיחה של 16.7% לעומת הרבעון המקביל, כאשר ההכנסות משירותים מבוססי-מיקום צמחו ב-18% וההכנסות ממוצרי תקשורת אלחוטית צמחו ב-14%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל ב-29.2% ל-10.5 מיליון דולר, והחברה ייצרה ברבעון 11.9 מיליון דולר מפעילות שוטפת.

מתחילת השנה, הכנסות איתוראן גדלו ב-18.8% ל-177 מיליון דולר, והרווח צמח ב-48.5% ל-34 מיליון דולר. בסוף הרבעון היו לאיתוראן מעל 1.1 מיליון מנויים, עלייה של 25 אלף ברבעון.

"הצגנו רבעון חזק נוסף עם הכנסות שיא. המשך ההתרחבות של בסיס המנויים שלנו הוא המנוע המרכזי לצמיחת ההכנסות, ואנו רואים ביקוש ועניין מתמשכים לשירותים ולפתרונות שלנו", מסר המנכ"ל המשותף, אייל שרצקי. הוא הוסיף שהחברה מזהה פוטנציאל רב בהודו בתחום השירותים, ולדבריו, "כפי שהוכחנו בברזיל, אנחנו יכולים להיכנס בהצלחה לשווקים חדשים, למנף את הטכנולוגיה שלנו ולבנות מנוע צמיחה לטווח הארוך, תוך הצבת יעד להפוך בסופו של דבר למובילי השוק".

פוינטר, שבשליטת DBSI, רשמה ברבעון הכנסות של 20.2 מיליון דולר, צמיחה של 27.1% מהרבעון המקביל. מתחילת השנה ההכנסות צמחו ב-26.3% ל-59.3 מיליון דולר.

צמיחה של 163% ברווחי פוינטר

הרווח הנקי ברבעון עמד על 1.9 מיליון דולר, ומתחילת השנה הגיע ל-5.4 מיליון דולר - צמיחה של 163% ו-80.3%, בהתאמה, ביחס לתקופות המקבילות. על בסיס Non-GAAP (בניכוי סעיפים חשבונאיים) הרווח הנקי הרבעוני היה 2.3 מיליון דולר ומתחילת השנה הוא הגיע ל-7.2 מיליון דולר.

"אנחנו מאוד מרוצים מתוצאות הרבעון", מסר המנכ"ל דוד מחלב. "אנו מזהים עניין גובר ונמצאים בהליכי בחינה אצל מספר לקוחות פוטנציאליים, באשר לפתרון שלנו לניהול נכסים ניידים".