רשת פתאל בונה מלון באילת לראשונה זה 15 שנה

מדובר במגדל רביעי שיוקם בחלקו הצפוני של מתחם ארמונות הרודס באילת; הוא יכלול 182 חדרים, שכולם ישמשו חדרי מלון (ללא דירות), יתפרס על פני 13 אלף מ"ר ויתנשא לגובה של 13 קומות ■ היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא כ-140 מיליון שקל ומועד התחלת הבנייה טרם נקבע

אילת מתחילה להתאושש: רשת פתאל ושותפיה, חברת אונטריו ואמה מלונות, יבנו לראשונה מלון חדש בעיר אחרי 15 שנה. מדובר במגדל רביעי שיוקם בחלקו הצפוני של מתחם ארמונות הרודס באילת. הוא יכלול 182 חדרים, שכולם ישמשו חדרי מלון (ללא דירות), יתפרס על פני 13 אלף מ"ר ויתנשא לגובה של 13 קומות. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא כ-140 מיליון שקל. מועד התחלת הבנייה טרם נקבע.

המגדל יכלול אולמות כנסים ואירועים הצפויים להתפרס על שטח 1,200 מ"ר. מתחם הכנסים הגדול הזה עשוי גם לשמש כתשתית להסבת המקום לרחבת קזינו כפי ששואף להקים יריב לוין, שר התיירות. אישור כזה עדיין לא נראה באופק, אולם ייתכן שבפתאל כבר נערכים לרעיון.

הצהרה מעניינת זו באה בסמוך להנחת אבן פינה למלון חדש באילת שנערכה בתחילת החודש. מדובר במלון אסטרל לייט, שמציג קונספט לואו קוסט וצפוי לכלול 400 חדרים. הוא ייפתח ב-2021 בקונספט השאול מעולמות התעופה, כלומר תשלום עבור השירותים שצורכים מעבר לתשלום בסיסי ללינה בלבד. המיזמים הללו מגיעים אחרי בצורת של 15 שנים שבמהלכן לא נפתח מלון חדש בעיר או הוצהר על כוונות לעשות זאת. כעת נותר לחכות לדחיפה נוספת לתיירות בעיר, למשל בדמות פארק מים או אטרקציות בילוי אחרות שימשכו תיירות פנים וחוץ לאילת.

אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת פתאל בישראל, מסרה: "אנו מאמינים כי התיירות בעיר אילת נמצאת בעיצומה של תקופה משגשגת, וכמו גם תוכניות משרד התיירות להעצמת תיירות החוץ שתגיע לעיר. כל אלו, לרבות פתיחת נמל התעופה החדש, יהפכו את אילת ליעד אטרקטיבי לתיירים רבים. כמו כן אנו מאמינים כי יש לפתח את תרבות הכנסים בעיר אילת, על כן החלטנו להרחיב את היצע האולמות לגדול בישראל ולהקים אולם נוסף במתחם ארמונות הרודס".