קבוצת עזריאלי: כפיר נבון מונה למ"מ מנכ"ל סופרגז

נבון יחליף בתפקיד את אייל חנקין, שימונה למנכ"ל קבוצת עזריאלי ■  כיהן ב-7 השנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול בסופרגז

כפיר נבון / צילום:תומר יעקובסון.
כפיר נבון / צילום:תומר יעקובסון.

קבוצת עזריאלי הודיעה היום (ב') על מינויו של כפיר נבון לממלא-מקום המנכ"ל בחברת סופרגז מקבוצת עזריאלי. נבון יחליף בתפקיד את אייל חנקין אשר ייכנס לתפקיד מנכ"ל קבוצת עזריאלי בחודש ינואר הקרוב. על פי הגורם המקורב להנהלת סופרגז, נבון הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל החברה.

כפיר נבון (48), כיהן ב-7 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל התפעול בחברת סופרגז, והיה שותף לתהליכים המרכזיים שעברה החברה. לפני כן כיהן נבון במשך 6 שנים כמנהל פיתוח עסקי וניהול תכניות בחברת אלביט מערכות. נבון הוא בוגר תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה.

כפיר נבון, מ"מ מנכ"ל סופרגז, מסר היום: "אני מודה לדנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, ולאייל חנקין, מנכ"ל סופרגז היוצא, על האמון בי ובהנהלתה של סופרגז. נפעל יחד להוביל את סופרגז להמשיך ולהיות חברה יזמית ודינמית בשוק הגז המתפתח, ולעמוד בחזית בפני האתגרים החדשים במשק הגז".

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, מסרה היום: "מדובר במינוי נוסף שבו אנו מקדמים מנהלים מוכשרים מתוך הקבוצה לתפקידים בכירים והדבר מעיד על חוסנה של קבוצת עזריאלי ועל המנהלים המצויינים שבה. כפיר הוא מנהל מנוסה, שהיה לו חלק בלתי נפרד בהתפתחות המשמעותית שעברה סופרגז בשנים האחרונות ובהשגת היעדים אליהם החברה הגיעה. מאגרי הגז שנמצאו מול חופי המדינה שינו בהרבה מובנים את הכלכלה הישראלית, ואני משוכנעת שסופרגז תדע להמשיך ולהיות שחקן משמעותי במשק הגז שצומח ומתפתח בישראל".

סופרגז היא חברה פרטית הנמצאת בבעלות גרנית הכרמל, חברה פרטית בבעלות מלאה של קבוצת עזריאלי . סופרגז, שנוסדה בשנת 1953, היא שחקנית ותיקה בענף הגפ"מ, הפועלת בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות הרחיבה סופרגז את פעילותה ונכנסה לתחום הגז הטבעי, התשתיות והאנרגיות המתחדשות. בנוסף, סופרגז הקימה ומפעילה מערך אספקה של גז טבעי דחוס (CNG) ומספקת גז טבעי במכליות למפעלי התעשייה העיקריים בצפון ובעתיד לציי רכב כבדים מונעי גז טבעי.