שטראוס ממנה את תומר הרפז למנכ"ל סברה ואובלה

ישמש כמנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים סברה ואובלה, הנמצאות בבעלות משותפת של שטראוס וקונצרן פפסיקו ■ בתפקידו הקודם כיהן כמנכ"ל שטראוס קפה

קבוצת המזון והמשקאות שטראוס  הודיעה היום (ג') על מינויו של תומר הרפז למנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים סברה ואובלה, הנמצאות בבעלות משותפת של שטראוס וקונצרן פפסיקו.

פעילותה של סברה מתרכזת בתחום הממרחים והמטבלים המצוננים בארה"ב, והיא מובילת שוק החומוס האמריקאי. פעילותה הדומה של אובלה, שהשיקה באחרונה מוצרי חומוס בגרמניה, מתרכזת באוסטרליה ובמקסיקו.

הרפז (44), שהצטרף לשטראוס ב-2010 כסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה, פיתוח עסקים וטכנולוגיה, צפוי להיכנס לתפקידו החדש בחודש מארס הקרוב, לאחר 4 שנים במהלכן כיהן כמנכ"ל חברת שטראוס קפה, האחראית לכמחצית ממחזור ההכנסות של שטראוס.

בתפקידו בשטראוס קפה נהנה הרפז ממשכורת חודשית של כ-33 אלף אירו (כ-142 אלף שקל), לצד הטבות נוספות, וב-2016 עלות העסקתו עמדה על כ-5 מיליון שקל.

גדי לסין, מנכ"ל שטראוס, מסר כי "הרפז הוביל ב-4 השנים האחרונות את שטראוס קפה בהצלחה גדולה ומביא עמו לתפקיד שילוב חזק בין יכולות אסטרטגיות, חשיבה חדשנית גישה יזמית ומנהיגות אישית. כל אלה יסייעו לסברה ולאובלה להמשיך בצמיחה, בשיפור הביצועים ובחדירה מוצלחת לשווקי הפעילות החדשים. הבחירה במנכ"ל נוסף המגיע מתוך קבוצת שטראוס למיזם המשותף עם פפסיקו היא הישג בעל חשיבות גבוהה לחברה".