לא עוברת: הפרסומת למזרחי-טפחות שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת

קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

מעט מאוד פרסומות זוכות להובלה מובהקת בימים אלה. ניכר כי ההצפה והעומס התקשורתי מקשים עליהן מאוד לחלחל לתודעה, והתוצאה ניכרת היטב השבוע בדירוג המציג בליל של נתונים זהים לרוב הפרסומות. 

משמעות החיבור בין הנתונים היא שלטובת המותג משחקת העקביות והחיבה המצטברת שיש לצופים לאופן העברת המסר של כהן כי אף שבפועל לא זוכרים אותה יותר, כשנזכרים בה היא יושבת גבוה על מדרג הרגש של הצופה.

הפרסומת הזכורה ביותר היא שוב לבנק מזרחי-טפחות. שיעור האהדה לה הוא 15.7%. נראה כי המסר הייחודי של הפרסומת באמצעות ראובני-פרידן, שעושה שימוש בשיר מחאה שגם פורט על נושא אקטואלי, מניב תוצאות ויוצר פרסומת זכורה ואהובה. 

זכורות
 זכורות

זכורות
 זכורות

שני קמפיינים תופסים את השבוע את מקום הקמפיינים המושקעים: לפמ עם פרסומת לרשות המסים והפרסומת של סטינג TV באמצעות משרד LEAD. למרות ההשקעה הגבוהה יחסית, שני הקמפיינים אינם זוכים לתוצאות גבוהות: הפרסומת של רשות המסים לא משתלבת בדירוג, והפרסומת לסטינג ממוקמת במקום השביעי באהדה והלפני אחרון בזכירות. ההשקעה בכל אחת עומדת על כ-6 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה השבוע הוא כ-219.6 מיליון שקל - גבוה מהתקציב של שבוע שעבר, שהיה כ-204 מיליון שקל.