מניית מיי סייז הכפילה שווי על רקע חשיפת הטכנולוגיה הצפויה

החברה: "אנו מאמינים שהפיתוח החדש יסייע ליצור מהפכה באופן שבו רוכשים בגדים אונליין"

רונן לוזון / צילום: איל יצהר
רונן לוזון / צילום: איל יצהר

תערוכת CES, המתקיימת מידי שנה, מהווה במה לחברות הטכנולוגיה להציג חידושים שפיתחו. וכך, לקראת ובמהלך התערוכה חברות רבות מפרסמות דיווחים הקשורים לטכנולוגיות שלהן. כך עשתה גם מיי סייז, שפיתחה אפליקציית מדידה סלולרית, ואשר בשבוע שעבר הודיעה כי היא מתכננת לחשוף את טכנולוגיית מדידת הגוף שפיתחה במהלך התערוכה המתקיימת בלאס וגאס.

"החברה מאמינה שהטכנולוגיה תסייע ליצור מהפכה באופן שבו צרכנים רוכשים בגדים  אונליין", נכתב בהודעת החברה. בתגובה להודעה, מניית מיי סייז   יותר מאשר הכפילה את ערכה בשלושת ימי המסחר האחרונים בוול סטריט, כאשר הזינוק הגדול ביותר במניה נרשם ביום שישי - 68%, במחזור מסחר גבוה פי 15 מהממוצע במניה. בהתאם נרשמו היום עליות חדות במניית מיי סייז במסחר בת"א, ובמהלך היום היא עלתה בכ-75%.

חרב הסילוק מנאסד"ק תוסר?

יש לציין שמיי סייז היא מניה תנודתית וכבר נרשמו בה מקרים של עליות חדות (גם ללא הסבר) וירידות תלולות. כך למשל, ב-2017 המניה הציגה תשואה שלילית של 88%, לאחר שבתחילת השנה הגיעה לשיא של כ-11 דולר ולאחר מכן לשפל של כ-65 סנט. הירידה במחיר המניה הביאה לכך שמיי סייז קיבלה התראה מהנהלת הנאסד"ק, לפיה היא אינה עומדת בתנאי הסף להמשך מסחר, הכולל שווי מינימלי של 35 מיליון דולר.

מיי סייז ערערה על הקביעה ושימוע בעניין ייערך ב-25 בינואר. בעקבות הזינוקים האחרונים במחיר המניה התקרבה מיי סייז לשווי המינימלי הנדרש ונסחרת בשווי של 32 מיליון דולר. נזכיר גם כי לאחרונה השלימה מיי סייז גיוס הון של 2.5 מיליון דולר לפי שווי של 65 סנט למניה, בהשוואה למחיר הנוכחי של 1.66 דולר למניה.

מיי סייז נשלטת על-ידי שושנה זיגדון, רונן לוזון (המנכ"ל) וישראל לוי. לוזון מסר בשבוע שעבר בהקשר של הטכנולוגיה שתוצג ב-CES, כי "אנחנו מאמינים שזו הפעם הראשונה שמישהו הצליח לקשור בין מידות הגוף הנמדדות באמצעות סמארטפון למידות בגדים. רמת הדיוק והנוחות היא ייחודית לנו, ואנו מאמינים שאף פתרון מתחרה אינו מספק פתרון כמו שלנו".

מניית מיי סייז
 מניית מיי סייז