יעדים חדשים מנתב"ג: ישראייר תטוס לסקוטלנד ולנורבגיה

הטיסות הישירות החדשות יופעלו בתדירות של פעם בשבוע החל מחודש יוני הקרוב ■ במקביל מגדילה החברה את תדירות הטיסות הישירות לטנריף ולמדריד ■ וכמה יעלה כרטיס?

מטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר
מטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר

יעדים חדשים בטיסות ישירות מנתב"ג: ישראייר תפעיל טיסות ישירות לאדינברו בירת סקוטלנד ולאוסלו וברגן בנורבגיה. הטיסות יופעלו בתדירות של פעם בשבוע החל מחודש יוני הקרוב.

במקביל מגדילה החברה את תדירות הטיסות הישירות לטנריף לפעמיים בשבוע (בימי שלישי ושבת), במחיר שמתחיל ב-640 דולר לטיסה ומ-1,000 דולר לחבילה של שבוע; ואת טיסותיה הישירות למדריד, שמחירן יתחיל ב-410 דולר לכרטיס ומ-530 דולר לחבילה של 4 ימים.

קו הטיסות הישיר לאדינבורו ייחנך ב-13 ביוני: כרטיס טיסה יתחיל ב-650 דולר, וחבילה של טיסה ורכב תתחיל ב-855 דולר. טיולים מאורגנים של נתור ל-8 ימים יעלו מ-1,600 דולר.

הטיסות לנורבגיה, אחת המדינות היפות בעולם, יחלו ב-19.6. משך הטיסה מישראל לאוסלו הוא כ-4.5 שעות. טיולים מאורגנים של נתור ל-8 ימים יחלו ב-1,600 דולר. בשלב זה הטיסה משווקת במסגרת חבילות התיור, ובשלב הבא יוצעו כנראה כרטיסים בנפרד.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, מסר כי בכוונת החברה לקלוט שני מטוסים נוספים השנה, מטוס איירבאס ומטוס ATR, שיחד עם המטוסים הקיימים של ישראייר והמטוסים החכורים יבנו צי של 10 מטוסים.