M&C סאצ'י יטפל בתקציב הפרסום של רונית רפאל

התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים ■ היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

רונית רפאל / צילום:   אבי  הראל
רונית רפאל / צילום: אבי הראל

משרד הפרסום M&C סאצ'י יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת רונית רפאל. התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים. היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה.

במשך השנים הקפידה הקבוצה שהקו הפרסומי שלה יובל על-ידי נשים מוכרות ויפות אך במקביל בעלות איכות אנושית נוספת - למשל השחקנית רובי פורת שובל או הקריינית המיתולוגית דליה מזור והזמרת ריקי גל.

אל הפרזנטוריות הוותיקות מתווספת בימים אלה דמות מוכרת נוספת: הדוגמניות והמגישה גלית גוטמן. הצטרפותה של גוטמן והקמפיין החדש אליו היא צפויה להצטלם היו קטליזטור להחלפת משרד הפרסום. גוטמן עצמה איננה ליהוק של משרד הפרסום החדש אלא בחירה של מערך התקשורת של רונית רפאל, הכולל בין היתר את שלמור תקשורת, שמלווה אותה מזה עשרים שנה.

קבוצת רונית רפאל פועלת בשוק מזה כ-20 שנה, אבל רק בתחילת שנות ה-2000 היא חברה למשרד פרסום - בין היתר כדי לייצר חיבור בין המותג l Raphael לסניפים הישראלים. משרד הפרסום הראשון שטיפל בתקציב היה ראובני-פרידן. בהמשך החזיק בתקציב משרד הפרסום דרורי-שלומי, בין היתר תודות לכך שבאותה תקופה נמנה הפרסומאי ספי שקד עם השותפים בו.

כאמור, בחודשים האחרונים טיפל בתקציב משרד הפרסום דחף, זאת בין היתר תודות לחיבור עם הפרסומאי דני אליקים. כפי שנחשף ב"גלובס", החיבור בין אליקים לדחף נמצא במשבר, בין אליקים לבעלי המשרד אורן ז'ורבין קיים נתק, ואליקים מחפש את דרכו החוצה.

רונית רפאל מסרה בתגובה כי תחום האסתטיקה הטיפולית צומח במהירות, כשנשים וגברים מכל קבוצות הגיל מוכנים להשקיע יותר מאמץ ומשאבים כדי ליהנות מטיפולים מקצועיים. "אני מאמינה ששותפינו החדשים יסייעו לנו לשמור על ערכי המותג ובידולו ויעניקו לחברה רוח חדשנית באופן בו היא מנהלת את הדיאלוג עם לקוחותיה".