שידורי ערוץ הטלוויזיה הוותיק יסתיימו בסוף חודש יולי, והמשאבים יועברו בעיקר לפעילות האונליין שלו • כ-60 עובדים יפוטרו, אך שלוש חנויות הערוץ ימשיכו לפעול כרגיל
התקציב טופל עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום דחף, דרך החיבור עם הפרסומאי דני אליקים ■ היקף התקציב עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה
זמן קצר לאחר שדחף איבד את לקוח העוגן שלו, החברה המרכזית למשקאות, הוא עלול לחטוף מכה נוספת: מנהל הפיתוח דני אליקים עשוי לעזוב ולקחת עמו את התקציבים שהעביר למשרד ■ אליקים: "שוקל את המשך דרכי"
מדובר במותגים קוקה-קולה, דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים
האולפן החדש ימוקם במתחם S.V אולפנים בת"א ■ במקביל שדרג הערוץ את אולפניו הקיימים בנווה-אילן
ז'ורבין, מייסד משרד הפרסום דחף, היה אחראי על עשרות קמפיינים שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית ושותף בהחדרת עשרות מותגים ישראליים ובינל'
היקף התקציב: מאות אלפי דולרים בודדים ■ עד כה טופל התקציב בפרסום דחף
כך עולה מסקר שערך ארגון אג'נדה באמצעות מכון דחף בנושא תקשורת, דמוקרטיה וחופש ביטוי
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
כך עולה מסקר של מכון דחף שיוצג היום בכנס שדרות ■ עוד עולה כי 57% מהיהודים ו-40% מהערבים חושבים כי התקשורת אינה נייטרלית - היהודים מייחסים לה נטיות שמאלניות, ואילו הערבים מייחסים לה נטיות ימניות
ז'ורבין בן ה-85, מחלוצי ענף הפרסום בישראל וממייסדיו, היה אחראי על עשרות קמפיינים שהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית ■ בין הישגיו האישיים בולטת הובלת קמפיין המהפך של הליכוד בבחירות 1977
אורן ז'ורביןטלוויזיהערוץ הקניותפיטורים