מיקום חדש לחנות הדגל של קבוצת גולף: עוברת לבני-ברק

רשת הקמעונאות בניהולו של רביב ברוקמאייר חתמה על הסכם שכירות לפתיחת חנות בבני-ברק שתחליף את החנות המרכזית שלה בהדר יוסף, וזאת למעלה מ-70 שנה לאחר שהוקם במקום מפעל כיתן המיתולוגי

חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר
חנות גולף. קבלת פנים למנכ"ל החדש / צילום: ראובן שניידר

מיקום חדש לחנות הדגל של קבוצת גולף: רשת הקמעונאות בניהולו של רביב ברוקמאייר חתמה על הסכם שכירות לפתיחת חנות בבני-ברק שתחליף את החנות המרכזית שלה בהדר יוסף, וזאת למעלה מ-70 שנה לאחר שהוקם במקום מפעל כיתן המיתולוגי.

מדובר בחנות בשטח של כ-1,180 מ"ר עבור מוצרי Golf & Co שתוקם ברחוב הלח"י בבני-ברק. גולף מציינת כי הסכם השכירות הוא לתקופה של 62 חודשים וניתן להארכה בשתי תקופות של 60 חודשים כל אחת.

בקבוצת גולף הוסיפו כי היא מנהלת משא-ומתן עם מספר משכירים נוספים לשם פתיחת חנויות אלטרנטיביות למכירת יתר המותגים של החברה, אשר נמכרים כיום בחנות המרכזית בהדר יוסף.

זהו שינוי משמעותי עבור גולף, שכן מדובר בחנות ותיקה בשטח רחב, עם יתרונות בולטים בהם המיקום שלה בצומת מרכזי אך מחוץ לקניון, כך שהוא מאפשר להסתפק בשכר דירה נמוך ביחס לחנויות בתוך קניונים גדולים, כשלצידו ישנם חניונים צמודים מוזלים או חינמיים. כמו כן, מדובר בחנות שהמכירות שלה מהוות חלק משמעותי באופן יחסי מהמכירות ברשת, על כן המהלך צפוי להשפיע לפחות לתקופה על היקפי הפעילות שלה.

במקום המתחם הקיים צפויה חברת אקרו נדל"ן, להקים קומפלקס יוקרה חדש בשם "גולף", במסגרתו יוקמו 4 מגדלים.