גל גדות פרסמה מכשיר של וואווי, אך הציוץ נשלח דרך אייפון

אפילו לוונדר וומן קורות טעויות מביכות: הפרזנטורית של וואווי גל גדות העבירה פרסומת לחברה דרך טוויטר - אבל עשתה זאת דרך מכשיר אייפון • ככל הנראה איש צוות יחסי ציבור מטעמה פרסם את הסרטון בשמה ממכשירו האישי

גל גדות / צילום: קולין שור
גל גדות / צילום: קולין שור

גל גדות, שהפכה ל"שגרירת מותג" של חברת הטלפונים הסינית וואווי מוקדם יותר השנה, צייצה אתמול (ג') בחשבון הטוויטר שלה סרטון המקדם את המכשיר Mate 10, עם בעיה אחת קטנה - הציוץ הגיע ממכשיר אייפון של החברה המתחרה, כפי שנכתב באופן אוטומטי בסופו. כתב הטכנולוגיה מרקיז ברונלי שם לב לכך, ובציוץ שלו ניתן לראות צילום מסך שמנציח את הטעות. גדות מיהרה למחוק בינתיים את הציוץ ולפרסם אחד חדש במקומו.

גדות מסרה לאתר CNET באמצעות איש יחסי הציבור שלה כי מדובר בטעות תמימה. "יש אנשים ששאלו על הפוסט האחרון שלי עם מכשיר וואווי, וחשבו שאני משתמשת באייפון. זה לא המקרה. אני אוהבת את מכשיר וואווי P20 שלי ואת המייט 10 פרו. הם מצילים אותי, לא משנה איפה אני נמצאת בעולם", טענה.

גדות הסבירה כי ככל הנראה איש צוות יחסי ציבור מטעמה פרסם את הסרטון בשמה ממכשירו האישי, ולא שם לב שסוג המכשיר בו השתמש יכול להיות גלוי לאחרים שקוראים את הציוץ. "לפעמים אני נעזרת בחברי הצוות שלי כדי לפרסם סרטונים כבדים יותר, וזה מה שקרה כאן", סיכמה גדות.

בין אם אתם בוחרים לקבל את ההסבר הזה או לא, זו לא הפעם הראשונה שהתג של טוויטר שמסגיר שציוץ נשלח דרך אייפון מביך אנשים פרטיים וחברות מתחרות. ב-2014 חברת LG פרסמה בדיחה על אייפון 6, באמצעות מכשיר אייפון, ב-2015 בלאקברי קידמה חשבון אינסטגרם באמצעות מכשיר אייפון, וב-2016 דונלד טראמפ קרא להחרים את מכשירי אפל - באמצעות אייפון.