קורנית עלתה ב-10.7% לאחר שחזרה לרווח ברבעון הראשון

קורנית, המנוהלת על ידי גבי זליגסון, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש • המניה עלתה אתמול במסחר בנאסד"ק ב-10.7%, על רקע דוחות הרבעון הראשון שהחברה פרסמה שלשום

גבי זליגסון מנכ"ל קורנית דיגיטל/ צילום: איל יצהר
גבי זליגסון מנכ"ל קורנית דיגיטל/ צילום: איל יצהר

מניית קורנית דיגיטל עלתה אתמול במסחר בנאסד"ק ב-10.7%, על רקע דוחות הרבעון הראשון שהחברה פרסמה שלשום (ג') לאחר סיום המסחר.

גם לאחר הזינוק אתמול, המניה עדיין מציגה תשואה שלילית של 26.7% בשנה האחרונה, על רקע עיכובים בפעילות מול הלקוחה הגדולה, אמזון. קורנית נסחרת כעת בשווי של 531 מיליון דולר.

קורנית, המנוהלת על ידי גבי זליגסון, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש. ברבעון הראשון השנה היא רשמה הכנסות של 31.1 מיליון דולר - צמיחה של 14.8% מהרבעון המקביל ב-2017. ההכנסות ממוצרים צמחו ב-8.6% ל-26.8 מיליון דולר, וההכנסות משירותים זינקו ב-76.5% לכ-4.4 מיליון דולר.

לפי כללי GAAP, החברה עברה מהפסד נקי לרווח נקי של 565 אלף דולר, ועל בסיס Non-GAAP הרווח ברבעון הראשון הסתכם ב-2.1 מיליון דולר (6 סנט למניה), בעוד האנליסטים ציפו מהחברה להציג הפסד נקי ברבעון. ברבעון השני הצפי הוא להכנסות של 37-33.5 מיליון דולר, לעומת 30 מיליון דולר ברבעון המקביל.

האנליסט ג'יימס ריצ'יוטי מבנק ההשקעות Needham כתב בתגובה לדוחות כי שנת 2018 נפתחה בקורנית בצורה חזקה מהצפוי, כשההכנסות הגבוהות ביחס לתחזיות השוק, שולי הרווח הגולמי שעלו וההוצאות התפעוליות הנמוכות יותר, סייעו לחברה להפתיע עם רווח נקי. "עם זאת, הסיפור האמיתי הוא הביקושים החזקים למדפסות ה-HD החדשות מצד לקוחות מרכזיים", כותב האנליסט.