כמה כסף נאסף בערב הגאלה של עמותת "גדולים מהחיים"?

וגם: מי הגיע לכנס הלקוחות של בנק הפועלים במתחם East בת"א?

אברשה ויהודית בורשטיין / צילום: אביב חופי
אברשה ויהודית בורשטיין / צילום: אביב חופי

יותר ממיליון סיבות טובות לשנות חיים: 1.7 מיליון שקל נאספו בערב הגאלה של עמותת "גדולים מהחיים"

בהיכל התרבות בתל-אביב נערך השבוע (ג') ערב הגאלה של עמותת "גדולים מהחיים" למען ילדים חולי סרטן. מטרת הערב, אותו הוביל חבר הנאמנים של העמותה, היה גיוס תרומות לטובת קרן הבריאות, למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור הילדים. בסוף הערב נאספו 1.7 מיליון שקלים לטובת העמותה, כאשר בתוכנית האמנותית הוא עמד בסימן "מחווה ללהקות הגדולות של המוזיקה הישראלית", וכלל שלל הופעות בהפקת ברדוגו הפקות. 

במארחים: ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה, ואלינוער לויטן, הסמנכ"לית, שקיבלו את פניהם של רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; עופר יאנקו, מנכ"ל נביעות; אברשה ויהודית בורשטיין; קלוד ברייטמן; רוני לנדאו, בעלי ג'יג'י קוסמטיקה; אנשי הנדל"ן מוטי ורינת כוזהינוף; אפי ודליה שטנצלר; ברנרד ודליה רסקין בעלי רימקס ישראל; איריס ויואל וייס, יו"ר משותף בחברת הנדל"ן פנדום; אריה בכר וגיל גבע, מבעלי תדהר; משפחת שמלצר: טובי שמלצר, עתליה שמלצר, אסי ודפנה שמלצר; שרון אילון, האמונה על גיוס משאבים ושיתופי-פעולה בעמותה; היזם יוסימולדבסקי, יו"ר פלאס ונצ'רס ורעייתו מיכל; ואחרים.

שמואלי הודיע במהלך הערב על מינויו של אריה בכר ליו"ר העמותה, ובכך יחליף בכר את דליה שטנצלר ואברשה בורשטיין. עוד הוא הודיע על מינויה של קלוד ברייטמן לתפקיד יו"רית אגודת ידידי העמותה, ובירך על שובו חיים כצמן, בעלי גזית גלוב, לפעילות בעמותה ועל מינויו לנשיא העולמי שלה. "אנו עמותה שמטרתה לשנות חיים לילדים חולי סרטן, להילחם על בריאותם, אנו בתהליך של הקמת גן נוסף לילדים חולי סרטן בבאר-שבע שני מסוגו בעולם לאחר שהקמנו את גן החלומות בכפר אז"ר", סיכם שמואלי. 

אברשה ויהודית בורשטיין / צילום: אביב חופי
 אברשה ויהודית בורשטיין / צילום: אביב חופי

אריה בכר וליאור שמואלי / צילום: אביב חופי
 אריה בכר וליאור שמואלי / צילום: אביב חופי

אפי ודליה שטנצלר / צילום: אביב חופי
 אפי ודליה שטנצלר / צילום: אביב חופי

שרון אילון עם יוסי ומיכל מולדבסקי / צילום: אביב חופי
 שרון אילון עם יוסי ומיכל מולדבסקי / צילום: אביב חופי

יורם קרן עוזב את אזורים

חברת הנדל"ן אזורים עדכנה על התפטרותו של יורם קרן מתפקידו כדירקטור חיצוני (דח"צ) בחברה, קצת יותר משנה לאחר שהצטרף אליה. התפטרותו של קרן, שמונה לתפקיד באזורים בחודש פברואר 2017, הגיעה בעקבות תחילת העסקתו בחברה אחרת, ככל הידוע חברת פרטית העוסקת בתחום הנדל"ן.

קרן (69) נחשב לאחד מהמנהלים הבכירים והוותיקים בתחום הנדל"ן בישראל, ובין היתר, בזירה הציבורית עמד בראשן של החברות אפריקה מגורים וקרדן נדל"ן.

עיקר עיסוקה של אזורים, הנמצאת בשליטת היו"ר הרשי פרידמן, מתרכזת בתחום הייזום למגורים בישראל והיא בונה היום כיום 19 פרויקטים ברחבי הארץ.

בשנה האחרונה שמרה מניית החברה על יציבות, והיא משקפת לה שווי של קרוב ל-800 מיליון שקל.

יורם קרן / צילום: איל יצהר
 יורם קרן / צילום: איל יצהר

מכינים את התשתית 

השבוע ערך בנק הפועלים במתחם East בתל-אביב כנס לקוחות. המטרה: ציון אבני-דרך במימון הפרויקטים בבנק, כאשר במהלך השנה החולפת ביצע הבנק סגירות פיננסיות לפרויקטי תשתית בהיקף כולל של 10 מיליארד שקל. בין אלה ניתן למנות את פיתוח מאגרי הגז כריש ותנין על-ידי קבוצת אנרג'יאן, תחנת הכוח IPM בבאר טוביה ווכיו"ב.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, ניצל את הבמה וקרא לממשלת ישראל להאיץ את קצב פיתוח התשתיות. הוא ציין כי הוא מקווה שהחשב הכללי, רוני חזקיהו, יצליח לממש את תוכניותיו.

במארחים ובאורחים: צחי כהן, מנהל החטיבה העסקית בבנק; ליאור מנצר, מנהל מערך מימון פרוייקטים בבנק; מת'יוס ריגס, מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן ורעייתו איליה; פאנוס בנוס סמנכ״ל כספים קבוצת אנרג׳יאן; פיני כהן, יו"ר קרן נוי; אהוד בן שך וניסן כספי מבעלי גלובאל פאוור; אלון רווה, מנכ״ל שיכון ובינוי זכיינות ועוד. 

הכול מתחיל בתכנון

פסטיבל אדריכלות ישראלית נפתח שלשום בגני התערוכה בתל-אביב. במקום הוענק אות האדריכלות הישראלית לשנת 2018 ופרס מפעל חיים על מצוינות תכנונית, שהוענק לברכה ומיכאל חיוטין, מתכנני היכל המשפט בחיפה ולדן איתן מתכנן מוזיאון תל-אביב לאמנות.

האדריכל האיטלקי מסימיליאנו פוקסס, שתכנן בין היתר את מרכז פרס לשלום, הגיע יחד עם שגריר איטליה בישראל ז'אנלואיג'י בנדטי, וסיפר כי הוא יהיה אמון על שימור וחידוש בנייני האומה בירושלים.

עוד הגיעו לארח, להתארח ולהתרשם: דוד קנפו, יו"ר עמותת האדריכלים; יואב גלנט; שר השיכון והבינוי וחגי רזניק, מנכ"ל המשרד; זאב ביילסקי ראש מטה הדיור; הילה בייניש מנכ"לית המועצה לבנייה ירוקה; תא"ל אורלי שטרן, אגף הנדסה ובינוי משהב"ט; דביר דייטש, יו"ר הפסטיבל; דלית זילבר, ראש מנהל התכנון; ד"ר אלס ורבקל, ראש המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל; פרופ' אירית צרף נתניהו, ראש המחלקה לאדריכלות בויצו חיפה; עדנה וינשטוק גבאי, מנכ"לית התאחדות האדריכלים; איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון; המעצב רון ארד שהגיע מלונדון ושותפו המקומי האדריכל אבנר ישר; ואחרים.

דוד קנפו ואבנר ישר / צילום: ישראל ביטון
 דוד קנפו ואבנר ישר / צילום: ישראל ביטון