יריצו את חולדאי לעירייה: הקמפיינרים של אבי גבאי והעבודה

משרד הפרסום סוסנקו ציפריס, המייצג את אבי גבאי מאז הבחירות לראשות מפלגת העבודה, התחיל לעבוד היום עם הקמפיין של רון חולדאי לראשות עיריית ת"א

רון חולדאי / צילום: איל יצהר
רון חולדאי / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום אשר ליווה את אבי גבאי בפריימריז  לראשות העבודה, וצמוד אליו ואל המפלגה מאז חורף 2017, מתחיל היום (ד') לעבוד עם הקמפיין של רון חולדאי לראשות עיריית תל-אביב. אנשי הפרסום זהר סוסנקו ורז ציפריס נשכרו על-ידי רשימת "תל-אביב 1" של ראש העיר המכהן.

סוסנקו עמד בראש מחלקת הניו מדיה של עיריית תל-אביב לפני מספר שנים וניהל את הקמפיין הדיגיטלי של משה כחלון ומפלגת כולנו ב-2015. באותה מערכת הבחירות שימש ציפריס כמנהל הניו-מדיה של המחנה הציוני, שיתוף-הפעולה של העבודה בראשות יצחק הרצוג עם התנועה של ציפי לבני.

במפלגת העבודה נערכים בשבועות האחרונים דיונים פנימיים בנוגע לאופי התמיכה המפלגתית-כספית לקמפיין של חולדאי, אך לא נפלה החלטה סופית על מימון קמפיין הבחירות שלו לעירייה.

אתמול (ג') הודיע סגן ראש עיריית תל-אביב, אסף זמיר, כי יתמודד על ראשות העיר באמצעות רשימת "רוב העיר". זמיר צמוד לחולדאי בשנים האחרונות ונחשב לבן-טיפוחיו ולמי שחולדאי היה רוצה לראות בראשות העיר כאשר יפרוש.

זמיר פרסם פוסט בפייסבוק וציין כי על אף שאין לו מחלוקות או טענות נגד ראש העיר חולדאי, הוא מתמודד על ראשות העירייה, בין השאר כדי להכניס למועצת העיר מספר רב ככל האפשר של חברי מועצה מטעמו.

זמיר כתב: "ההחלטה להתמודד לא באה לי בקלות. בעיקר כי אני מכיר בגודל התפקיד ועוצמת האחריות המוטלת על כתפי מי שיוביל את העיר האהובה שלנו אל עתיד טוב יותר. כזה שימצה את מלוא הפוטנציאל שלה ויהפוך אותה למובילה עולמית בניהול עירוני. כזה שאיכות החיים של התושבים החיים בה, תהיה הטובה ביותר שניתן לספק… יחד עם חבריי לתנועה, הובלנו שינויים רבים ששיפרו בצורה אמיתית את החיים כאן. יותר טוב לחיות בתל-אביב-יפו היום משהיה לפני עשור, וזה הרבה בזכות פועלנו. ועדיין, יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב… אני רוצה שתהיה לה את מערכת החינוך הטובה ביותר שניתן לייצר. מלידה ועד לסיום התיכון. אני רוצה לקדם תכנון עירוני שיאפשר לאוכלוסיות מגוונות ככל הניתן להמשיך לגור בעיר. אני רוצה שזו תהיה העיר שהכי קל לפתוח ולנהל בה עסקים קטנים. אני רוצה להפוך אותה לעיר שמקדשת את הולכי הרגל, רוכבי האופניים ומשתמשי התחבורה הציבורית על פני משתמשי הרכב הפרטי", הוא כתב ופרש עוד מספר יעדים שלו בהתמודדות.

הזירה בתל-אביב מתחממת, כאשר השבוע פרסמנו ב"גלובס" כי חברת הכנסת סתיו שפיר מקיימת התייעצויות בנושא וההערכות של גורמים שונים במפלגת העבודה ושל נציגי סיעות בתל-אביב הם שהיא עומדת להתמודד

עוד מתמודדים בתל-אביב הם סיעת מרצ בהובלת מיטל להבי; אהרון מדואל מעיר לכולנו חד"ש; ציפי ברנד, אליה הצטרפה שלי דביר כמספר 2 לסיעת הורים זה לב; הקומיקאי והיוצר אסף הראל; הליכוד הריצו בבחירות הקודמות את ארנון גלעדי, אך לא ברור מה החלטת המפלגה בבחירות הקרובות. בנוסף, סיעות נוספות מדרום העיר (סוזן כהן) ומש"ס (אלנתן) וגימלאים מתמודדות.