סמנכ"ל הסחר של שילב לשעבר מונה למנכ"ל מוצצים

ניר גודארד עזב את שילב לאחר שלא מונה למנכ"ל החברה עם מכירתה לקבוצת פוקס

סניף של רשת מוצצים / צילום: תמר מצפי
סניף של רשת מוצצים / צילום: תמר מצפי

לאחר שלא מונה למנכ"ל שילב, מתמנה ניר גודארד, לשעבר סמנכ"ל הסחר של שילב, לתפקיד מנכ"ל רשת מוצצים שבעלות אסי כהן, כך נודע ל"גלובס". גודארד עזב את שילב חודשיים לאחר החתימה על העסקה עם קבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל, וזאת על רקע ההחלטה שלא למנות אותו לתפקיד המנכ"ל, לאחר שענת לוין, מנכ"לית שילב, סיימה גם היא תפקידה אחרי כהונה של 15 שנה.

בתפקידו הקודם שימש גודארד כסמנכ"ל רשת חנויות החברה ובתפקידים שונים בשילב במשך כ-15 שנה. במהלך כל כהונתו הקודמת התמודד גודארד עם אתגרים שלא פסקו מלהקשות על פעילותו, בהם ניתן למנות את המותג הפרטי של הרשת, פתיחה וסגירה של רשת הדיסקאונט שנרכשה על ידי שילב - בייבי קלאב - ועזיבות של יבואניות של מוצרים ממותגים לתינוקות דוגמת "טומי טיפי".

כאמור, לאחרונה חתמה קבוצת פוקס על הסכם לרכישת 50% מרשת שילב מידי רונן אלעד, זאת לפי שווי של 75 מיליון שקל. העסקה אושרה בתחילת החודש על-ידי הרשות להגבלים העסקיים. שילב נוסדה על-ידי הזוג איציק ושושי אורן ב-1974, ונמכרה בפברואר האחרון לאיש העסקים רונן אלעד לפי שווי זהה. שילב היא הרשת הגדולה ביותר למוצרי תינוקות בארץ ומונה היום כ-75 סניפים. הרשת עוסקת במכירה של חבילות לידה הכוללות ריהוט לחדרי תינוקות, עגלות לתינוקות ומוצרים משלימים. מחזור המכירות של הרשת הסתכם ב-2017 בכ-259 מיליון שקל.

אסי כהן, יו"ר ובעלי רשת מוצצים, מסר ל"גלובס": "ניר מגיע אלינו לאחר 15 שנות ניסיון בחברת שילב במגוון תפקידים, בהם סמנכ"ל מכירות, סחר, שרשרת אספקה ופיתוח אתר האינטרנט המסחרי. כניסתו של ניר כמנכ"ל לחברתנו תמשיך את תהליך צמיחתה וגדילתה של הרשת המובילה בארץ בתחום התינוקות".