Kape של טדי שגיא רוכשת את Intego ב-16 מיליון ד'

אינטגו המתמחה באבטחת סייבר והגנת תוכנה מבוססת SaaS למערכת ההפעלה של אפל נרכשה מידי חברת Bessemer Venture Partners

חברת קייפ מקבוצת טדי שגיא הודיעה היום (ג') על רכישת חברת הסייבר אינטגו תמורת 16 מיליון דולר, כך דווח לבורסת לונדון. חברת אינטגו היא חברה אמריקנית שמושבה בסיאטל, ומתמחה בהגנה מפני תוכנות זדוניות, חומת אש, אנטי ספאם, גיבוי, הגנה על נתונים ותוכנות בקרת הורים עבור למערכת ההפעלה של אפל.

קייפ רכשה את אינטגו מחברת Bessemer Venture Partners. על פי הודעת החברה, רווחי אינטגו עמדו ב-2017 על 1.4 מיליון דולר לפני מס. בשיחה עם "גלובס" אמר מנכ"ל קייפ עידו ארליכמן כי "בחברה עובדים כעת על רכישות נוספות" והדגיש כי "הפייפליין של החברה לעסקאות פוטנציאליות מאוד משמעותי".

על פי הודעת החברה, התכנית האסטרטגית של Kape הפועלת בתל אביב, לונדון, ברלין ובוקרשט, מושתתת על 3 מהלכים: מחקר ופיתוח פנימי, רכישות נוספות, והאצת הצמיחה. בעבר הצהיר מנכ"ל קייפ ארליכמן כי בקופת החברה כ-70 מיליון דולר לצורך ביצוע עסקאות. בהודעה נאמר גם כי "אינטגו הינה החברה השנייה המשמעותית בה בחר ארליכמן להשקיע מאז כניסתו לתפקיד ב-2016. החברה הקודמת שרכשה קייפ היא CyberGhost".

על העיסקה הנוכחית אמר ארליכמן כי היא נועדה להוסיף לחברה 150 אלף משתמשים בתשלום. לדבריו "לאור מודל ההכנסות החוזרות של אינטגו, אנו צופים שיפור באיכות ההכנסות והרווחים העתידיים, המהווים יעד מרכזי כחלק מהשלמת המעבר לעסק מבוסס SaaS".

על פי הודעת החברה לבורסת לונדון, צוות החברה הנרכשת מחויב להישאר בחברה במשך שנתיים לאחר הרכישה.

בעיסקה ייצגו את קייפ עורכי הדין אסף רימון וגלית פרקש מפירמת עורכי הדין ERM.