עולה על מדים: מניית ארד קפצה בכ-10% לאחר דוחות טובים

הכנסות חברת מדי המים צמחו ב-18.4% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו בכ-50.6 מיליון דולר • הרווח הנקי זינק ב-25% והגיע לכ-5 מיליון דולר

מניית ארד  זינקה היום בכ-10% במחזור גבוה לאחר שהחברה, הפועלת בתחום מדי המים ונמצאת בשליטת הקיבוצים רמות מנשה ודליה, פרסמה דוחות טובים לרבעון השני. הכנסות ארד צמחו ב-18.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-50.6 מיליון דולר והרווח התפעולי שלה גדל ב-35% והגיע לכ-6 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 25% ברווח הנקי, שהסתכם בכ-5 מיליון דולר ברבעון. את המחצית הראשונה של השנה סיימה ארד עם צמיחה של 14% במכירות שהגיעו לכ-96 מיליון דולר, ועלייה של 13.5% ברווח הנקי שהגיע לכ-9.2 מיליון דולר.

המנכ"ל גבי ינקוביץ ציין עם פרסום הדוחות כי "נמשכת מגמת הצמיחה בשוק האמריקאי אשר באה לידי ביטוי בגידול בהכנסות, שהושג הודות למגוון המהלכים שאנו מבצעים בטריטוריה זו, הכוללים בין היתר פיתוח מוצרים חדשים, חדירה למדינות נוספות ורמת שירות גבוהה. אנו שבעי רצון מהמשך התפתחותה של חברת הבת הספרדית, אשר מציגה תוצאות טובות הודות למהלכים שביצענו בשנה שעברה".

לקראת סוף הרבעון (באמצע חודש יוני), זכתה ארד במכרז גדול של עיריית תל אביב בהיקף של כ-130 מיליון שקל, לאספקה של כ-230 אלף מדי מים חדשים. שוויה של ארד עומד בבורסה על כ-965 מיליון שקל לאחר עלייה של 22% במניה בשלושת החודשים האחרונים. הונה העצמי של החברה עמד בסוף יוני על כ-195 מיליון דולר (713 מיליון שקל).