ISS | בלעדי

גל עזיבות של ראשי חברות הקייטרינג בישראל

דני פלטי, מנכ"ל חברת ההסעדה שולץ שבשליטת קרן אייפקס, ועוז רדומסקי, מנכ"ל חטיבת ההסעדה של חברת ISS, מסיימים בימים אלה את תפקידם

קייטרינג / צילום: Shutterstock
קייטרינג / צילום: Shutterstock

המנכ"לים של שתיים מחברות הקייטרינג הגדולות בשוק מסיימים בימים אלה את תפקידם - כך נודע ל"גלובס". מדובר בדני פלטי, מנכ"ל חברת ההסעדה שולץ שבשליטת קרן אייפקס בניהולה של זהבית כהן, ומנכ"ל חטיבת ההסעדה של חברת ISS, עוז רדומסקי.

פלטי סיים את תפקידו כמנכ"ל שולץ פחות משנה לאחר שנכנס לתפקיד, וזאת לאחר שהמנכ"ל הקודם, מיכה רונן, עזב את החברה בינואר האחרון לאחר כהונה של שנתיים. לפני הגעתו לשולץ, רונן שימש כמנכ"ל קבוצת הוניגמן, אליה הוא שב שבועות ספורים לפני שקרסה ונכנסה להקפאת הליכים. השינויים הללו מצטרפים לעזיבה של סמנכ"ל הכספים של חברת שולץ, ניתאי ברון, בחודש ינואר, סמוך למועד שבו רונן סיים את תפקידו. עד עזיבתו של רונן כיהן פלטי כיו"ר החברה.

לאחר הטלטלות הללו, מי שנכנס לנעלי המנכ"ל הוא משה נזרי, שמביא עמו למעלה מ-30 שנות ניסיון בענף המזון וההסעדה, בהן כיהן בתפקידים בכירים בזוגלובק ובניר עציון. בתפקידו האחרון שימש במשך 12 שנה כמנכ"ל "אוכל ביתי ניר עציון", העוסקת בהסעדה ואספקת מזון לשוק המוסדי.

במקביל, עוז רדומסקי, מנכ"ל חטיבת הקייטרינג בחברת ISS, מסיים את תפקידו. רדומסקי מסיים את התפקיד לאחר תקופה של 27 שנים בהן מילא מספר תפקידים בחטיבת ההסעדה של החברה, כשלדבריה הוא "החליט לקחת פסק זמן מהתחום". מ-ISS נמסר: "אנחנו מודים לו על תרומתו ל-ISS לאורך השנים ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יבחר".