לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

עוד שבוע לא ממש מפתיע נרשם בזירת הפרסומות הזכורות והאהובות. "קומסי קומסה" שיצר משרד הפרסום מקאן ת"א עבור yes עם הזמר סטפן לגר והילדה אמלי בן סימון הוא המרענן הרשמי של הקיץ, וקוטף השבוע דאבל: זוהי הפרסומת הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר. 

שיעור הזכירה של הפרסומת גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות בכ-96%, זהו נתון בלתי שגרתי שמעיד על כך שמבחינת רבים בציבור "קומסי קומסה" הוא שיר לכל דבר. שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-33% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.2%.

מבחינת שיעורי האהדה, במקום השני והדי רחוק נמצאת הפרסומת לתשעה מיליון עם הקומיקאית שני כהן, האב ובתו ומפלי הניאגרה, של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. 

סדרת הפרסומת לאתר TRIVAGO, שנעשתה בהפקה עצמית, סוגרת גם השבוע את רשימת עשרת הזכורות והאהובות. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, זו הפרסומת המושקעת ביותר השבוע, עם סך השקעה של כ-1.2 מיליון שקל. עוד עולה מנתוני יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע הוא 644 - לעומת 665 פרסומות ששודרו בשבוע שעבר. סך התקציבים שבושקעו השבוע בקמפיינים היה נמוך גם הוא לעומת השבוע שעבר, והגיע לכ-29.3 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות