דיווח: סמסונג הבטיחה שינויים משמעותיים בעיצוב גלקסי S10

לצד שינויים משמעותיים, מנכ"ל חטיבת המובייל די ג'יי קו אישר גם כי המכשירים החדשים יוצעו בצבע אחד חדש לפחות • סמסונג עשוייה לשחרר שלושה דגמים של סמארטפונים בהשקה שתתחרש ברבעון הראשון של 2019

די ג'יי קו, מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג / צילום: רויטרס
די ג'יי קו, מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג / צילום: רויטרס

מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג, די ג'יי קו, הבטיח בעת ראיון לתקשורת הסינית כי צפויים שינויים משמעותיים בדגמי גלקסי S10, בעיקר בעיצוב שלהם - כך לפי דיווח באתר AndroidHeadlines. בנוסף, הוא אישר כי המכשירים החדשים יוצעו בצבע אחד חדש לפחות. לפי שמועות שונות, הצבע החדש יהיה גוון מסוים של ירוק, וצבעים נוספים שנשקלים עבור קו המוצרים החדש של מכשירי גלקסי S10 הם שחור, לבן, ורוד וכסף. שמועות נוספות מדברות על שינוי עיצובי הנוגע לצמצום השוליים במכשירים החדשים.

בנוסף, לפי דיווחים, סמסונג עשויה לשחרר שלושה דגמים של סמארטפונים, בדומה למתחרה אפל שהשיקה שלושה דגמים חדשים של אייפונים השבוע. עבור החברה הקוריאנית מדובר בחידוש, מאחר שבדרך כלל היא משיקה רק שני דגמים חדשים יחד. לפי השמועות, המכשיר היוקרתי מבין השלושה יגיע מצויד בלא פחות מחמש מצלמות - שלוש מאחורה ושתיים קדמיות, וכן יכיל גם קורא טביעות אצבע שישולב בתצוגת הסמארטפון. ההשקה של מכשירי גלקסי S10 צפויה לקרות במהלך הרבעון הראשון של 2019.