פתרון חכם לניהול אשפה ולחצני מצוקה בבתי ספר: סלקום תספק פתרונות עיר חכמה לחריש

החברה תפרוס בעיר 20 קילומטרים של סיבים אופטיים ותטמיע פתרונות דיגיטליים בתחומי החינוך, התחבורה והתאורה

חריש / צילום: המועצה המקומית חריש
חריש / צילום: המועצה המקומית חריש

סלקום חתמה על הסכם עם העיר חריש ותטמיע בה פתרונות עיר חכמה. בהודעה משותפת שמסרו חברת סלקום ועיריית חריש נמסר כי סלקום תפרוס בעיר 20 ק"מ של סיבים אופטיים. במסגרת ההתקשרות ופריסת התשתיות, תקים סלקום עבור העיר פתרונות טכנולוגיים מגוונים לרווחת התושבים.

בין הפתרונות הטכנולוגיים, המוצרים והשירותים שיוטמעו ניתן למצוא: תאורת רחוב חכמה בטכנולוגיית לד להתייעלות אנרגטית, לחצני מצוקה במוסדות חינוך למתן התראות מיידיות באירועי חירום, רישות העיר במצלמות חכמות, פתרון חכם לניהול אשפה, חיישנים לניטור איכות סביבה (זיהום אוויר, לחות, טמפרטורה), ניהול חכם של האירועים בעיר, שירותי Wi-Fi ציבוריים ועוד.

ראש המועצה של חריש, יצחק קשת: "בשנים האחרונות חריש עוברת מהפכה של ממש. לאחר שזינקה בשוק הנדל"ן ולאחר שמספר התושבים בה צמח באופן דרמטי, חריש מחזקת כעת גם את מעמדה הטכנולוגי כאשר שמנו לנו למטרה להפוך אותה לעיר ירוקה ומתקדמת טכנולוגית".

מנכ"ל קבוצת סלקום ניר שטרן מסר כי: "אנו מברכים את חריש על בחירתה בסלקום להפוך אותה לעיר חכמה. רישות העיר בסיבים אופטיים יחד עם פלטפורמת ניהול אורבני חכם של סלקום תהפוך את חריש לעיר אורבנית חדשנית וחכמה".