מאסתי לאודר לשופרסל: מונתה מנהלת אחראית למותג הפרטי של הרשת

קורין ברוך-קטנר, ששימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מונתה למנהלת פעילות המותג הפרטי של שופרסל - זאת לאחר עזיבתו של גל שולמן

שופרסל דיל / צילום: תמר מצפי
שופרסל דיל / צילום: תמר מצפי

אחרי העזיבה הפתאומית של מנהל המותג הפרטי של שופרסל, גל שולמן, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל גייסה מנהלת חדשה לפעילות המותג הפרטי - כך נודע ל"גלובס". קורין ברוך-קטנר מונתה לניהול פעילות המותג הפרטי של הרשת, שנחשבת כיום לחלק מהותי מהמכירות (23%) ומהווה עבורה מנוע צמיחה משמעותי.

בשנים האחרונות שופרסל הפכה את המותג הפרטי לפעילות מהותית מאוד, וקצב המכירות שלה עומד כיום על כ-2.7 מיליארד שקל בשנה, מה שהופך אותה לאחת מספקיות מוצרי הצריכה הגדולות בישראל.

ברוך-קטנר, 36, שימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, כשבתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית מותגי Jo Malone London ובובי בראון.

שולמן, שהיה כאמור אחראי על פעילות המותג הפרטי בשופרסל, סיים את תפקידו ברשת באופן פתאומי בסוף 2017, ובתחילת 2018 עבר לעבוד עבור יבואנית המזון וילי פוד כאחראי על הפיתוח העסקי בחברה. לאחרונה הוא סיים גם את התפקיד הזה בחברה לאחר פחות משנה. אגב, כיום שולמן שותף בחברה חדשה בשם "נאטס שף", יצרנית גבינות גורמה טבעוניות, ומייעץ לחברות נוספות.

מאז המחאה החברתית ב-2011 רשתות הקמעונאות הגדלות שמו דגש על פעילות המותג הפרטי והעבירו אותה לקדמת המדף. פעילויות אלה צומחות בקצב ניכר, ושופרסל, סופר-פארם ורמי לוי בולטות בהיבט זה. במסגרת המותג הפרטי הרשתות מספקות מוצרים מייצור מקומי ומיבוא. בראש היתרונות של המותג הפרטי לקמעונאי נמצא השיפור ברווחיות של הקטגוריה, יצירת אלטרנטיבה זולה ללקוחות הרשת ופיתוח נאמנות צרכנים.

בשופרסל אישרו את הפרטים. גל שולמן מסר ל"גלובס כי "שמחתי להיות חלק מעשייה הברוכה בויליפוד השנה, להקים את מותג יורו מחלבות אירופה שמייבא מוצרי חלב איכותיים ממיטב מחלבות אירופה לישראל, ולהביא מותגים חדשניים בתחומי החטיפים הבריאותיים. לאחר השלמת המהלך ביקשתי לסיים את תפקידי ולצאת לדרך עצמאית".