הנהלת רשת לעובדים: מכירה בזכותכם להתאגד

עובדי רשת החלו לאחרונה במהלך התאגדות תחת ההסתדרות, וזאת על רקע אי-הוודאות בנוגע לעתידם ביום שאחרי מיזוג רשת וערוץ עשר

מנכ"ל רשת, אבי צבי / צילום: אודי פורטל
מנכ"ל רשת, אבי צבי / צילום: אודי פורטל

לאחר שעובדי רשת החלו במהלך התאגדות, וזאת על רקע אי-הוודאות בנוגע לעתידם ביום שאחרי מיזוג רשת וערוץ עשר, הנהלת רשת הודיעה לעובדים כי הם מכירה בזכותם להתאגד. 

במייל שקיבלו העובדים הודיעה סמנכ"ל כוח-האדם ברשת, לימור שאקו, על כך שההנהלה מכבדת את זכויות העובדים להתאגד, והוסיפה כי "במשך כ-12 שנים פועלת ההנהלה הנוכחית, בגיבוי מלא של בעלי המניות, לדאוג לביטחון כלל עובדי רשת 13 ורווחתם ללא יוצא מהכלל, וכך גם ממשיכה ותמשיך לעשות בימים אלה. כל מידע אמין ורלוונטי יובא בפני כלל עובדי רשת 13, כפי שנעשה לאורך כל התהליך. מאז ומעולם הנהלת רשת 13 קיימה ומקיימת עם כלל עובדיה (ללא יוצא דופן) מדיניות דלת פתוחה, ותמשיך כך בשיח מכבד, אחראי וחיובי".

נזכיר כי השבוע, כשהתרבו האינדיקציות לכך שבמסגרת המיזוג רשת תהיה הגוף הקולט, אך ההובלה תהיה בידי מנהלי ערוץ עשר, החליטו עובדי רשת להתאגד. למרות שישנם לא מעט פרילנסרים שעובדים ברשת, ההתאגדות היא של השכירים בלבד, וזאת תחת כנפי ההסתדרות. במייל ששלח ועד פעולה של העובדים לעובדים השכירים, הם התבשרו על הכוונה להתאגד: "החלטנו להרים את הכפפה בדקה ה-90 ולהתאגד", נכתב בהודעה. "לאור תהליך המיזוג והשלכותיו הגענו להחלטה חד-משמעית - עדיף היחד על הלבד".