זהר זיסאפל ממשיך לצמצם את ההחזקה בסיליקום: מכר מניות ב-5.3 מיליון דולר

מתחילת השנה מכר זיסאפל מניות של סיליקום בהיקף כולל של יותר מ-30 מיליון דולר, וירד בתקופה זו מהחזקה של 20% בחברה ל-10.6% כיום • שווי ההחזקה הנוכחי שלו בחברה הוא 29.1 מיליון דולר • גם לאחר מכירת המניות, זיסאפל הוא עדיין בעל המניות הגדול בסיליקום

זהר זיסאפל/  צילום: איל יצהר
זהר זיסאפל/ צילום: איל יצהר

זהר זיסאפל ממשיך להקטין את ההחזקה שלו בחברת הטכנולוגיה סיליקום . דיווח שהועבר אמש ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב, מצביע על כך שזיסאפל מכר בימים האחרונים בשוק הפתוח כ-122 אלף מניות במחיר ממוצע של כ-42.7 דולר למניה, ובסך הכל גרף כ-5.3 מיליון דולר תמורת המניות שמכר.

מימושים אלה מצטרפים למימושים קודמים עליהם דיווח זיסאפל ל-SEC רק לפני כשלושה שבועות, במסגרתם מכר זיסאפל (בין סוף ספטמבר לתחילת נובמבר) מניות בהיקף כולל של קרוב ל-12 מיליון דולר ובמחיר ממוצע של כ-40.8 דולר למניה.

למעשה, מתחילת השנה מכר זיסאפל מניות של סיליקום בהיקף כולל של למעלה מ-30 מיליון דולר, וירד בתקופה זו מהחזקה של 20% בחברה ל-10.6% כיום. שווי ההחזקה הנוכחי של זיסאפל בסיליקום הוא 29.1 מיליון דולר. גם לאחר מכירת המניות, זיסאפל הוא עדיין בעל המניות הגדול ביותר בחברה, כשאחריו Wellington Management עם 8.6% (נכון לסוף הרבעון השלישי), לאחר שרכשה בחודשים האחרונים מניות ועלתה מהחזקה של 5.6%; וכן ילין לפידות שבסוף 2017 החזיקה 8.2% מסיליקום.

זיסאפל הוא אחד ממייסדיה של סיליקום, לצד אחיו יהודה זיסאפל ויו"ר סיליקום, אבי אייזנמן. סיליקום היא חלק מקבוצת רד, קבוצת חברות טכנולוגיות שבבעלות האחים זיסאפל (לצד חברות כמו רדוור, רדקום וסרגון). בין השנים 2010 ל-2015 כיהן זיסאפל גם כדירקטור בסיליקום.

סיליקום מכפר סבא, בניהולו של שייקה אורבך, מספקת פתרונות לקישוריות של רשתות תקשורת. החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 274 מיליון דולר. החברה נקלעה בתחילת השנה למשבר כשהחוזה הגדול ביותר בתולדותיה בוטל, אך בחודשים האחרונים היא מתאוששות ממנו ומציגה תוצאות פיננסיות משופרות לעומת תחזיות השוק, למרות הפגיעה של ביטול החוזה.