תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

תקציב הפרסום של פנגו עבר ממשרד הפרסום LEAD למשרד הפרסום  מנצ' - כך נודע ל"גלובס".

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל LEAD ב-2012 לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב. לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים. פנגו נפגשו עם מספר משרדים והחליטו להעביר את התקציב למנצ'.

עד עתה לא היה למותג שפה תקשורתית אחת והוא התמקד בסרטונים אד הוק שעלו בעיקר בדיגיטל. הזכור מהם הוא כנראה הסרטון "ציד חניה" בו נראה פוטין כובש את סוריה כשהבת שלו לא מוצאת חניה בת"א.

נראה כי בפנגו החליטו למסד שפה ויצרו דמות מדובבת "מתקן מדבר" הנושא את השם ג'נגו שלא מפסיק להתלונן ולהזכיר את כל הדברים "המעצבנים" שנהג צריך לעשות בשביל הרכב שלו. הדבר היחיד שמסוגל להרגיע אותו זה פנגו. הקמפיינים יחתמו כולם בסיסמא החדשה "פנגו. אח לדרך".

נזכיר כי השירות המרכזי של פנגו הוא תשלום על חניה בכחול לבן ובחניונים אך בשנים האחרונות הורחב היצע המוצרים של החברה והאפליקציה מציעה דברים נוספים שאמורים להקל על חיי הנהגים. כבר כיום פנגו מאפשרת, לצד שירותי החניה, גם שירותי שטיפת רכב, תשלום על נסיעה בכבישי אגרה, חילוץ , תיקון פנצ'ר ועוד. החברה תשיק בקרוס קמפיין לתמיכה במוצר "פנגו עד הבית", במסגרתו נציגי החברה יגיעו פעמיים בשנה לקחת את הרכב המנוי גם לטסט וגם לטיפול שנתי במוסך