ככה חוגגים בפייסבוק עם העובדים את בוא החורף והחגים

פייסבוק ערכה לעובדיה מסיבת ענק לכבוד עונת החגים בסן פרנסיסקו • המסיבה נמשכה יומיים, והשתתפו בה עשרות אלפי עובדים

facebook / צילום: שאטרסטוק
facebook / צילום: שאטרסטוק

גם אחרי השנה הקשה של פייסבוק, בחברת הענק לא שוכחים לחגוג: בסוף השבוע החברה ערכה לעובדיה מסיבת ענק. המסיבה נערכה לכבוד עונת החגים ב"היכל האמנויות היפות" (Palace of Fine Arts) בסן פרנסיסקו, ונמשכה יומיים. לכבוד המסיבה מקום האירוע עוצב בסגנון חורפי בהשראה כפרית וכלל בין היתר קישוטים ואורות ברוח חג המולד, פסלי קרח ענקיים ואטרקציות לעובדים כמו מתחם "חנות ממתקים" ו"חנות צעצועים". חלק מעובדי פייסבוק העלו תמונות לרשתות החברתיות שבהן ניתן לראות אותם חוגגים באירוע. מסיבת עונת החגים הרשמית של פייסבוק היא אירוע שנתי, ובעבר היא ערכה בין היתר מסיבה בהשראת "גטסבי הגדול".

View this post on Instagram

A post shared by Jolisa Espinoza (@dichosa22) on

לפייסבוק יש עשרות אלפי עובדים באזור המפרץ, והמסיבה ככל הנראה נמשכה יומיים על מנת לאפשר לכולם להשתתף בה, בזמנים שונים. לפי ביזנס אינסיידר, אחד המשתתפים במסיבה אמר כי למרות זאת האירוע היה צפוף מאוד, ולפני השתתפות בכל אטרקציה היה צורך להמתין בתור. המסיבה כללה גם אזור פרטי עבור בכירים ואורחי VIP.

שנת 2018 הייתה מאתגרת מאוד עבור פייסבוק. בשנה האחרונה החברה התמודדה עם כמה שערוריות ומשברים בהן דליפה של פרטי עשרות מיליוני משתמשים לחברת הייעוץ הפוליטית קיימברידג' אנליטיקה, ירידה חדה במחיר המניה, חשיפה על העסקת חברת יחסי ציבור שניהלה עבור פייסבוק קמפיינים של השמצה נגד חברות טכנולוגיה אחרות ולאחרונה גם חשיפת התכתבויות פנימיות בחברה ע"י הפרלמנט הבריטי, בהן דיונים על מכירת דאטה על משתמשים למפרסמים. לפי דיווחים, המשברים הרבים לא פסחו על עובדי החברה והשפיעו עליהם לרעה, וסקרים פנימיים הצביעו כי המורל בקרב העובדים ירד.