נציבות שירות המדינה אישרה את מינוי שירה גרינברג לכלכלנית ראשית באוצר

גרינברג, כיום סגנית בכירה לממונה על התקציבים לנושאי כלכלה הייתה המועמדת היחידה של שר האוצר משה כחלון לתפקיד • המינוי ייכנס לתוקף לאחר קבלת אישור הממשלה • גרינברג היא האישה החמישית שכחלון ממנה לתפקיד בכיר

שירה גרינברג / צילום: דוברות האוצר
שירה גרינברג / צילום: דוברות האוצר

נציבות שירות המדינה אישרה אתמול (ה') את מינוי שירה גרינברג לכלכלנית ראשית באוצר. מינויה של גרינברג לתפקיד ייכנס לתוקף לאחר קבלת אישור הממשלה. גרינברג, כיום סגנית בכירה לממונה על התקציבים לנושאי כלכלה הייתה המועמדת היחידה של שר האוצר משה כחלון לתפקיד. בעבר דווח ב"גלובס" כי מינויה של גרינברג נתקל בבעיות בגלל אי עמידה בתנאי הסף אולם בנציבות אישרו כי היא עומדת בתנאי הסף.

בתפקידה תהיה גרינברג אחראית על הכנסת תחזית ההכנסות של המדינה המהווה מרכיב מרכזי בבניית תקציב המדינה, אחראית על מנהל הכנסות המדינה ועל קשרי החוץ הכלכליים של המדינה.

גרינברג היא המינוי החמישי של אשה לתפקיד בכיר של שר האוצר כחלון. קדמו לה מינוי ענת גואטה ליו"ר רשות ניירות ערך, מינוי דלית זילבר לראש מנהל התכנון במשרד הפנים, ומינוי שירה ברנד ודניאלה פוסק ליושבות ראש הוועדות המחוזיות לתכנון ובנייה מרכז ותל-אביב.

גרינברג תצטרף להנהלה הבכירה המצומצמת של האוצר.

גרינברג מונתה לתפקידה ביולי 2015 והיא הסגנית הוותיקה ביותר באגף בו היא עובדת כבר 10 שנים. היא בעלת תואר ראשון במתמטיקה וכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מחקרי בכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב.